سه‌شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۲:۰۵
شهرداری منطقه 17 از طرح‌های توزيع كتاب حمایت می‌کند

مسوول مرکز رشد و توسعه کارآفرینی شهرداری منطقه 17 تهران با اشاره به اينكه عموم مردم برای تهیه کتاب با مشکلاتی مواجه مي شوند، اعلام كرد كه این مرکز از طرح‌های فرهنگی براي توزيع مناسب كتاب در سطح شهر حمایت می‌کند.\

حمید جعفری در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار داشت: اكنون در اين راستا موسسه فرهنگی کتاب با حمايت اين مركز به فعالیت در حوزه توزیع کتاب مشغول است.

وی اضافه کرد: این موسسه با استفاده از بازاریابی تلفنی، نیازهای اهالي مناطق مختلف شهر تهران در حوزه کتاب را ارزیابی مي‌كند و با هزینه‌ای بسیار کم، كتاب‌هاي درخواستي آنها را به دست مخاطبان می‌رساند.

جعفری ادامه داد: به علت فراهم آمدن امكان ارایه آسان کتاب به مخاطبان، استقبال مناسبی از اين طرح شده است. همچنین اجراي اين طرح فرهنگي برای بیش از 70 نفر شغل ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: سود و درآمد مجريان اين طرح با گرفتن تخفیف خرید عمده کتاب از سوي انتشارات مختلف، تامين مي‌شود. در ماه‌های اخیر از طريق این مرکز چند هزار جلد کتاب به‌فروش رسيده است.

وی عنوان کرد: حمایتی که مرکز رشد و توسعه کارآفرینی شهرداری منطقه 17 تهران از طراحان این شغل انجام داده، تنها اختصاص مكاني با زيربناي 20 متر مربع است.  

جعفری تاکید کرد: مرکز رشد و توسعه کارآفرینی شهرداری منطقه 17 برای حمایت از طرح‌های مناسب، پس از تایید طرح در مرکز و برگزاري  72 ساعت مشاوره کارآفرینی و آموزش، وام‌های تجهیزاتی نیز به صاحبان طرح ارایه مي‌كند.

مسوول مرکز رشد و توسعه کارآفرینی شهرداری منطقه 17 تهران خاطرنشان کرد: این مرکز دارای بخش‌های رشد و توسعه، کسب و کار و همچنين خانه‌های کارآفرینی است و برای حمایت از تمام اقشار جامعه از جمله زنان سرپرست خانوار و قشر آسیب‌پذیر جامعه که دارای طرح های ابتکاری‌اند، آمادگی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها