شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۹:۳۵
ختم قرآن كريم در آستانه ماه ‌رمضان

واحد قرآن و عترت مجتمع فرهنگي و هنري فجر در نظر دارد مجالس ختم قرآن كريم را همزمان با ماه مبارك رمضان برگزار كند. همچنين كتابخانه شهيد بخارايي اين مركز طي يك مسابقه، زيباترين جمله‌ها درباره حضرت قائم(عج) را در قالب كتاب منتشر مي‌كند._

 به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومي منطقه16 جلسات ختم قرآن، به مدت سه روز از 31 مرداد تا 28 شهريور همه روزه راس ساعت 13 در اين مجتمع برگزار مي‌شود. 

علاقه‌مندان به مباحث قرآني به ويژه تلاوت قرآن مي‌توانند در اين برنامه شركت كنند.

انتظار در يك جمله 

كتابخانه شهيد بخارايي مجتمع فجر با هدف گراميداشت سالروز ولادت يگانه منجي عالم بشريت حضرت حجه‌بن‌الحسن العسگري (عج) مسابقه نگارش شيواترين و زيباترين جمله با موضوع انتظار را برگزار مي‌كند. 

نوجوانان و جوانان علاقه‌مند مي‌توانند با نگارش يك جمله با موضوع انتظار فرج و ميلاد خجسته امام زمان(عج) و ارسال آن به اين مركز در مسابقه شركت كنند. 

اين مسابقه از 16 مرداد تا 6 شهريور برگزار مي‌شود. به برترين آثار رسيده جوايزي به رسم يادبود اهدا مي‌شود .

همچنين ساير جمله‌هاي زيبايي كه در اين زمينه ارسال مي‌شوند، در قالب يك كتاب منتشر خواهند شد. 

علاقه‌مندان مي‌توانند آثار خود را دبيرخانه مسابقه «انتظار در يك جمله» واقع در مجتمع فرهنگي هنري فجر به نشاني فلكه چهارم خزانه بخارايي، ابتداي خيابان جمشيدسيد ارسال كنند يا براي كسب اطلاعات بيشتر با شماره‌هاي 55316799 و 55311575 تماس بگيرند.

نقد «هامون و دريا» در بهمن 

كتاب «هامون و دريا» در فرهنگسراي بهمن نقد و بررسي مي‌شود.

اين كتاب در حوزه كودك و نوجوان و درباره پسري به نام هامون است كه به همراه مادربزرگش در يك روستا زندگي مي‌كند. او به دختري به نام «دريا» علاقه‌مند است. بيماري دريا، هامون و ديگر بچه‌هاي روستا را در مسيري پر فراز و نشيب قرار مي‌دهد. اين كتاب به قلم عباس جهانگيريان تاكنون به چند زبان زنده دنيا ترجمه شده است. 

علاقه‌مندان براي شركت در اين برنامه مي‌توانند به تالار مبارك فرهنگسراي بهمن به نشاني ميدان بهمن، خيابان دشت آزادگان جنوبي مراجعه كنند يا براي كسب اطلاعات بيشتر با شماره 55058437 تماس بگيرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط