یکشنبه ۴ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۲:۱۵
مسابقه داستان‌نويسي «الگوهاي رفتاري مصرف» برگزار مي‌شود

مسابقه داستان‌نويسي با عنوان «الگوي رفتاري مصرف» با هدف ترويج و فرهنگ‌سازي الگوي مصرف ميان دانش‌آموزان و خانواده‌ها از سوي اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانش‌آموزان برگزار مي‌شود.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل دفتر مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، اين مسابقه ويژه دانش‌آموزان مقاطع تحصيلي دبيرستان و پيش‌دبستاني برگزار مي‌شود.

 دانش‌آموزان و اعضای خانواده آنها در این مسابقه به بیان رفتارهای بزرگان دینی، ائمه معصومین(ع)، انبیاي الهی، شهدا و دانشمندان درباره الگوهای رفتاری مصرف می‌پردازند. 

این مسابقه با همكاري اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان قزوین با هدف غني‌سازي اوقات فراغت تابستانی دانش‌آموزان مقارن با ماه‌های مبارک رجب، شعبان و رمضان برگزار مي‌شود. 

دانش‌آموزان علاقه‌مند به شرکت در این مسابقه مي‌توانند برگه شرکت در مسابقه (فرم پست جواب قبول) را از دفاتر اتحادیه انجمن اسلامی مدارس استان قزوین دريافت و آثار خود را تا تاریخ 31 شهریور ماه سال جاری ارسال كنند. 

برگزيدگان اين مسابقه با اهداي لوح تقدیر، تندیس و سکه بهار آزادی تقدير و آثارشان در قالب مجموعه نمایشگاهی به مدارس کشور ارائه می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط