پنجشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۲۰:۱۰
«شوك تمرين بر عضلات» در نمايشگاه بين‌المللي كتاب

كتاب «شوك تمرين بر عضلات» اثر صادق سلامي از سوي انتشارات تلاش منتشر شد و در نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران ارايه شده است.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، اين كتاب به دليل ارايه برنامه‌هاي كاربردي براي سطوح پيشرفته پرورش‌اندام و پاورليفتينگ مي‌تواند براي تمام ورزشكاران و همچنين مربيان اين رشته‌هاي ورزشي موثر واقع شود.

«شوك تمرين بر عضلات»در10 فصل تنظيم شده است كه از جمله آن مي‌توان به پرورش‌اندام در گذر زمان، تئوري تمرين، سيستم حجيم آلماني، تاريخچه ليفت و پاورليفتينگ و سيستم اختصاصي قدرت اشاره كرد.

در قسمتي از مقدمه مولف آمده است: «در كتابي كه پيش‌رو داريد، علاوه بر بازگو كردن تاريخچه درخور تامل و جالب توجه پرورش‌اندام و وزنه‌برداري قدرتي و تشريح تئوري‌هاي تمرين، برنامه‌ها و سيستم‌هاي تمريني خاص و صد البته به‌روز كه در پرورش‌اندام نوين و طراز اول جهان از اين برنامه‌ها و سيستم‌ها براي وارد كردن شوك برعضلات و براي از سرگيري رشد عضلاني استفاده مي‌شود، به ساده‌ترين شكل ممكن كه براي عموم مردم نيز قابل درك باشد تشريح خواهد شد.»

كتاب «شوك تمرين بر عضلات» در شمارگان 3000 نسخه، 208 صفحه و 40000 ريال از سوي انتشارات تلاش منتشر و روانه بازار نشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط