چهارشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۱۴:۱۳
«منطق و تعالي» و «سقراط در آينه آپولوژي»

مدير انتشارات نگاه معاصر از عرضه دو كتاب با موضوع فلسفه و سياست با عناوين «منطق و تعالي» و «سقراط در آينه آپولوژي» در نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اكبر قنبري درباره كتاب «منطق و تعالي» گفت: اين اثر به جريانات فكري سنت‌گرايان و انديشه جاويدان خرد مي‌پردازد و مشتمل بر موضوعات مختلف كلامي‌، فلسفي و عرفاني است.

وي افزود: اين نوشتار از آثار متأخر «فريتوف شوان» است و از مهم‌ترين آثار فلسفي قرن حاضر در موضوع مابعدالطبيعه محسوب مي‌شود و به معناي سنتي فلسفه يعني عشق به حكمت، به اين موضوع مي‌پردازد.

قنبري گفت: كتاب «منطق و تعالي» با ترجمه حسين خندق‌آبادي در شمارگان 2000 نسخه، 480 صفحه و بهاي 96000 ريال در نمايشگاه كتاب عرضه ‌شده است.

مدير مسوول انتشارات نگاه معاصر درباره كتاب «سقراط در آينه آپولوژي» گفت: اين كتاب تحليل سياسي دفاعيه سقراط است كه در دادگاه محاكمه خود بيان كرده بود.

وي افزود: اين اثر نوشته حاتم قادري و شامل درس‌گفتارهاي او در دانشگاه تربيت مدرس است كه در شمارگان 2000 نسخه، 128 صفحه و بهاي 26000 ريال در نمايشگاه كتاب عرضه شده است.

بيست و دومين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران تا 26 ارديبهشت ماه با حضور ناشران داخلي و خارجي در مصلاي بزرگ امام خميني(ره) برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط