شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۱۰:۳۰
«حماسه کوثر» با تخفیف ویژه در نمایشگاه 22

مدیر مسوول انتشارات مرسل کاشان از چاپ سوم و فروش با تخفیف ویژه کتاب «حماسه کوثر» در بیست و دومین نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.\

حسینعلی پورمدنی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، عنوان کرد: به مناسبت همزمانی برپایی نمایشگاه کتاب تهران با ایام سوگواری فاطمه زهرا(س) کتاب «حماسه کوثر» که درباره شرح زندگانی حضرت فاطمه(س) است، تجدید چاپ و با تخفیف 45 درصد به عموم مردم عرضه می‌شود.

وی با بیان این که «کتاب حماسه کوثر نوشته دکتر مجید زجاجی کاشانی است» خاطرنشان کرد: این کتاب به شرح مبارزات یگانه دختر پیامبر اسلام(ص) می‌پردازد که البته با مقدمه‌ای از حسینعلی پورمدنی نگاشته شده است.

مدیر این انتشارات یادآور شد: کتاب «حماسه کوثر» دارای هشت بخش است و هر بخش حاوی وقایع زندگانی حضرت زهرا(س) با سند و ذکر متون تاریخی آن است.

وی درباره دیگر مباحث این اثر تصریح کرد: وقایع زندگی حضرت زهرا(س)، مساله بیعت با امیرالمومنین(ع)، بیت‌الاحزان فاطمه(س)، مساله فدک، شهادت فاطمه زهرا(س) و همچنین وقایع پس از شهادت ایشان و بیان مظلومیت حضرت فاطمه (س) و حضرت علی(ع) دیگر مباحث این کتاب را تشکیل داده‌اند.

چاپ سوم کتاب «حماسه کوثر» در 232 صفحه، 37000 ریال قيمت دارد که در نمایشگاه تهران با بهای 20000 ریال به مردم ارائه می‌شود. 

بيست و دومين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران از 16 تا 26 ارديبهشت ماه با حضور ناشران داخلي و خارجي در مصلاي امام خميني(ره) برگزار مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط