شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۱۶:۰۰
«خرسندي» با مقدمه علم حقوق به مصلا مي‌آيد

تشريح مفاهيم مهم و اساسي علم حقوق در كتابي با عنوان «مقدمه علم حقوق» به قلم دكتر حسن ره‌پيك، همزمان با نمايشگاه بين‌المللي كتاب از سوي انتشارات خرسندي منتشر مي‌شود._

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اين كتاب با هدف استفاده دانشجويان رشته حقوق و تدريس در دانشگاه تأليف شده است و از اولين دروسي به شمار مي‌رود كه دانشجويان اين رشته با آن آشنا مي‌شوند.

نويسنده كتاب، با بيان مسايل كلي حقوقي، مقدمات لازم براي ورود به مطالعات بعدي در علم حقوق را تشريح مي‌كند، وي همچنين مي‌كوشد در هر موضوع به تبيين سطح عمومي آن بپردازد و از ورود به مسايل فرعي و استثناها اجتناب كند.

در اين نوشتار براي حفظ پيوند ميان مسايل گوناگون، توضيحاتي در پاورقي‌ها تدوين شده است. همچنين برخي از ملاحظات جنبي آموزشي نظير طرح سوال‌ها در انتهاي هر فصل، آوردن معادل انگليسي در پاورقي‌ها و پيوست‌هاي كتاب، در تأليف اثر رعايت شده‌اند.

كتاب «مقدمه علم حقوق» از سوي انتشارات خرسندي در شمارگان 1500 نسخه، 152 صفحه و بهاي 26000 ريال در بيست و دومين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران عرضه مي‌شود. 

بيست و دومين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران از شانزدهم تا بيست ‌و ششم ارديبهشت‌ماه با حضور ناشران داخلي و خارجي در مصلاي امام خميني(ره) برگزار مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط