سه‌شنبه ۲۵ فروردین ۱۳۸۸ - ۱۴:۰۸
مربي بين‌المللي پرورش‌اندام با 3 كتاب جديد مي‌آيد

سلامي، نويسنده و مربي بين‌المللي پرورش‌اندام از تا‌ليف ‌و ترجمه سه كتاب «شوك تمرين بر عضلات»، «دايرالمعارف مكمل‌هاي غذايي»، «ليفت المپيك» خبر داد.\

صادق سلامي در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اظهار داشت: اين سه كتاب حاصل ترجمه كتاب‌ها و مطلب‌هاي آكادميك پرورش‌اندام از زبان‌هاي فرانسه و انگليسي است كه تجربيات شخصي خودم درباره ورزش پرورش‌اندام و وزنه‌برداري را نيز در اين كتاب‌ها آورده‌ام. 

وي درباره كتاب «شوك تمرين بر عضلات» توضيح داد: اين كتاب در سه بخش طراحي شده است كه بخش اول شامل معرفي آناتومي بدن انسان و سيستم‌هاي تمريني است، از جمله سيستم سنتي آلماني كه به شكل علمي و امروزي شرح داده مي‌شود. بخش دوم نيز به تشريح سيستم خروج از stop ( فرايندي كه در آن ورزشكار در يك دوره تمريني به عدم رشد عضلاني دچار مي‌شود) اختصاص دارد. بخش سوم كتاب و انتهايي كتاب هم چگونگي و تاثيرات ريكاوري ورزشي را شرح داده است.

وي اضافه كرد: كتاب «داير المعارف مكمل‌هاي غذايي» در چهار فصل تنظيم شده است كه فصل اول آن به تشريح انواع مكمل‌هاي پروتييني مي‌پردازد و فصل دوم انواع مكمل‌هاي چربي‌سوز را ‌بررسي مي‌كند. فصل سوم كتاب نيز عوامل افزايش دهنده تستسترون را توضيح مي‌دهد و فصل چهارم انواع مكمل‌هاي موجود در بازار ايران را با شرح تاثيرات و عوارض معرفي مي‌كند. فصل چهارم نيز توضيحاتي درباره مكمل‌هاي پمپاژ خون كه يكي از مهم‌ترين مكمل‌هاي ورزشي‌اند، ارايه مي‌دهد.

سلامي درباره كتاب «ليفت المپيك» نيز گفت: اين كتاب رشته ورزشي وزنه‌برداري را در دو ماده يك ضرب و دو ضرب ‌به صورت تخصصي براي ورزشكاران نونهال، نوجوان و حتي بزرگسالان تشريح كرده است.

وي تاكيد كرد: هر سه كتاب در شمارگان 3000 نسخه و هريك از كتاب‌هاي «شوك تمرين بر عضلات» و «ليفت المپيك» در 220 صفحه و قيمت 40000 ريال و كتاب «داير المعارف مكمل‌هاي غذايي» در 330 صفحه و بهاي 60000 ريال از سوي انتشارات تلاش منتشر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط