پنجشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۸۸ - ۰۹:۰۰
«حسين سناپور» با پانزدهمین چاپ «نيمه غايب» در نمایشگاه کتاب

«نيمه غايب» نوشته «حسين سناپور»، برنده اولين دوره جايزه مهرگان ادب به عنوان بهترين رمان سال و برنده جايزه يلدا در سال ۸۱ است كه چاپ پانزدهم آن تا يك ماه ديگر توسط نشر «چشمه» در بيست‌و‌دومين نمايشگاه كتاب تهران عرضه می‌شود._

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، «حسين سناپور» با بيان اين خبر گفت: چاپ پانزدهم «نيمه غايب» به زودي از سوي انتشارات «چشمه» برای عرضه در نمايشگاه كتاب تهران منتشر می‌شود.

وي همچنين از حضور آثار ديگرش در نمايشگاه خبر داد و گفت: تجدید چاپ‌هایی از تمام كتاب‌هايم غير از «ده جستار در داستان‌نويسي» به نمايشگاه راه مي‌يابند.

رمان «نيمه غايب» درباره زندگي چند جوان دانشگاهي در سال‌هاي دهه ۶۰ است. 

نويسنده در اين رمان با در نظر داشتن موقعيت تاريخي و وقايع پيرامون شخصيت‌ها به موضوع عشق و رو در رو شدن شخصیت‌ها با درون و گذشته‌شان مي‌پردازد و بر آن است تا جست‌و‌جوي آنان به دنبال نيمه غايب‌شان را با توجه به نوع زندگي‌ هر یک، روايت كند.

این کتاب در سال ۱۳۷۸ برنده‌ اولین دوره جایزه‌ مهرگان ادب به عنوان بهترین رمان سال و در سال ۱۳۸۱ برنده جايزه يلدا شده‌است.

سناپور متولد ۱۳۳۹ تهران است. او نویسندگی را با نوشتن درباره کودکان و نوجوانان آغاز کرد. 

«ويران مي‌آيي»، «با گارد باز»، «سمت تاريك كلمات» و... از جمله آثار اين داستان‌نويس است كه در نمايشگاه كتاب تهران ارايه خواهند شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط