جمعه ۱۴ فروردین ۱۳۸۸ - ۱۵:۵۰
انتشار «ديوان سنجر كاشانى» و «فهرست مقالات و مطالب مجله خواندنى‌ها»

كتابخانه مجلس شورای اسلامی دو کتاب «ديوان سنجر كاشانى» و «فهرست مقالات و مطالب مجله خواندنى‌ها» را در آخرین روزهای سال ۸۷ منتشر کرد.\

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومى كتابخانه مجلس شورای اسلامی، كتابخانه مجلس كه در دوره هشتم مجلس شوراى اسلامى با تغييرات گوناگونی مواجه بود، سال ٨٧ در عرصه‌هاى گوناگون به ويژه فهرست‌نويسى، خريد و احياي نسخه‌هاى خطى و اسناد، دوران پركارى را پشت‌سر گذاشت. 

از جمله محورهاى فعالیت این مرکز، نشر آثار بود كه در شش ماه دوم سال به طور متوسط هر دو هفته يك اثر از بوته نشر خارج شده است و اکنون ده‌ها عنوان اثر، مراحل آماده‌سازى را براى چاپ طى مى‌كنند؛ به گونه‌ای که مى‌توان حضور كتابخانه مجلس در نمايشگاه كتاب سال ٨٨ را پربارتر از هر سال پيش‌بينى كرد. 

«ديوان سنجر كاشانى» با تحقيق و تصحيح حسن عاطفى و عباس بهنيا در شمارگان ۱۰۰۰ نسخه، ٥٢٩ صفحه، قطع وزيرى و بهای ٧٠٠٠٠ ريال منتشر شد. 

همچنين «فهرست مقالات و مطالب مجله خواندنى‌ها» مجموعه‌ای چهار جلدی است که نخستین جلد آن با كوشش موسسه مطالعات تاريخ معاصر ايران درباره «تاریخ معاصر ایران» تهیه و تنظیم شده است.

جلد اول «فهرست مقالات و مطالب مجله خواندنى‌ها» در شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و بهای ٨٠٠٠٠٠ ريال به بازار کتاب راه یافت. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط