چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴
جشنواره کتابخوانی رضوی از اهداف ارزشمند و نابی برخوردار است

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد طی پیامی از مردم استان لرستان برای شرکت در دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در لرستان، حجت الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد طی پیامی از مردم لرستان جهت شرکت در دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

متن پیام بدین شرح است:
«بسم الله الرحمن الرحیم»
تمدن اسلامی در ادامه تمدن‌های پیشین بشری، بیش از همه به دانش، پژوهش، خواندن و نوشتن، آموختن و آموزش‌دادن اهتمام داشته است و در دنیای امروز فرهنگ مکتوب به دلیل دامنه‌ی نفوذش، باید مورد توجه ویژه همه اقشار باشد، تا با بهره‌برداری از این ابزار ماندگار، زمینه هجوم و شبیخون فرهنگی دشمن به باورهای فرهنگ اصیل اسلامی به‌وجود نیاید.

امروزه یکی از ابزارهایی که جامعه را به سوی تعالی و پیشرفت سوق می‌دهد، مطالعه و افزایش سطح آگاهی مردم می‌باشد و هر اقدامی که در این زمینه انجام پذیرد شایسته تحسین است.

در این راستا، دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی که به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در حال برگزاری است، علاوه بر ایجاد بستر فرهنگی معنوی، دارای اهداف بسیار ارزشمند و نابی از جمله اشاعه و ترویج فرهنگ و معارف ائمه معصومین علیهم‌السلام و آموزه‌های آن به ویژه فرهنگ منوّر رضوی؛ گسترش فعالیت‌های کتاب‌خوانی و مطالعه کتاب‌های مرتبط با سیره پاک ائمه معصومین علیهم‌السلام به‌ویژه حضرت امام رضا علیه‌السلام؛ شناسایی و معرفی کتاب‌های فاخر مرتبط با فرهنگ و سیره اهل بیت (ع) از طریق انتشار گسترده این آثار و اعتلای فرهنگ ایرانی متکی به فرهنگ دینی می‌باشد.

این‌جانب ضمن قدردانی از دست اندارکاران برگزاری این جشنواره، از عموم مردم ولایت‌مدار و انقلابی استان لرستان دعوت می‌نمایم، تا به همراه خانواده در جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت نموده، و با این اقدام پسندیده، در این مسیر پر خیر و برکت، نسبت به معرفی و آشنایی هرچه بیشتر با سیره اهل بیت(ع) به ویژه فرهنگ منور رضوی حرکت نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها