سه‌شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷
با بهترین رستوران‌های رامسر آشنا شوید

در سفر، پس از انتخاب محل اقامت، مهمترین بخش دیگر آن، آشنایی با بهترین رستوران‌های شهر مقصد است که قابل اعتماد و باکیفیت باشد. شهر رامسر دارای رستوران‌های بسیار باکیفیت و مناسبی است که با ارائه انواع غذاهای سنتی و دریایی، با منویی متنوع، پذیرای مهمانان عزیز می‌باشد. در ادامه با بهترین رستوران های رامسر آشنا می‌شویم.

خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ شهر زیبای رامسر به‌عنوان عروس مازندران، از زیباترین شهرهای شمال است که در طول سال میزبان گردشگران بسیاری است که این شهر را مقصد سفر خود قرار داده‌اند و با اقامت در بهترین هتل رامسر و گشت و گذار در مناطق کوهستانی، جنگلی و سواحل زیبای خزر، سفری خاطره‌انگیز را برای خود رقم می‌زنند.

در سفر، پس از انتخاب محل اقامت، مهمترین بخش دیگر آن، آشنایی با بهترین رستوران‌های شهر مقصد است که قابل اعتماد و باکیفیت باشد. شهر رامسر دارای رستوران‌های بسیار باکیفیت و مناسبی است که با ارائه انواع غذاهای سنتی و دریایی، با منویی متنوع، پذیرای مهمانان عزیز می‌باشد. در ادامه با بهترین رستوران های رامسر آشنا می‌شویم.

رستوران خاور خانم
رستوران خاور خانم یکی از بهترین رستوران های رامسر است که در منطقه سرولات رامسر قرار دارد. سرولات از مناطق کوهستانی و خوش آب و هوای رامسر است که مسافران بسیاری برای ییلاق به این منطقه سفر می‌کنند. رستوران خاور خانم در این منطقه دیدنی قرار گرفته و نزدیک به یکی از دره‌های سرسبز منطقه سرولات رامسر بنا شده است.

 بالکن بزرگ رستوران به دلیل چشم‌انداز بی‌نظیری که دارد، باعث شده تا مشتریان زیادی برای حضور در این بالکن باصفا، به انتظار بنشینند. منو غذایی رستوران خاور خانم، شامل انواع غذاهای دریایی و سنتی مانند میرزا قاسمی، کشک بادمجان، کباب ترش، مرغ شکم‌پُر و انواع مرغ و کباب می‌باشد. غذاهای این رستوران با مواد اولیه باکیفیت و درجه یک تهیه شده که با کره و دوغ محلی از مهمانان پذیرایی می‌کند.

رستوران اکبر جوجه رامسر
دومین رستورانی که می‌توان به‌عنوان یکی از بهترین رستوران های رامسر معرفی کرد؛ رستوران اکبر جوجه رامسر است که بسیار معروف بوده و در طی مسیر به شمال کشور، بارها تابلو شعب مختلف رستوران اکبر جوجه را مشاهده می‌کنید. رستوران اکبر جوجه رامسر یکی از اصلی‌ترین شعب این رستوران است که از مرغ‌های تازه و باکیفیت استفاده می‌کند.

اعتبار رستوران اکبر جوجه به دلیل کیفیت غذاهای آن است که اصلی‌ترین و معروف‌ترین غذای این رستوران زنجیره‌ای، اکبر جوجه می‌باشد. برای تهیه این غذا از مرغ کوچک و نابالغ استفاده شده که گوشت بسیار لذیذی دارد و در طی طبخ با ادویه‌های مختلف و کره محلی تهیه می‌شود که در آخر همراه با رب انار و برنج و یا نان سرو می‌شود و غذایی بسیار لذیذ و همه پسند می‌باشد.
 


رستوران برادران
یکی دیگر از بهترین رستوران های رامسر، رستوران برادران رامسر است که از قدیمی‌ترین و بهترین رستوران‌های این شهر به‌شمار می‌رود و با کمی پرس و جو از مردم بومی رامسر، متوجه خواهید شد که بسیاری از مردم، این رستوران را معرفی خواهند کرد. رستوران برادران رامسر دارای پارکینگ بوده و مهمانان هیچ نگرانی بابت جای پارک ندارند.

این رستوران دارای فضای سنتی می‌باشد که پس از چندین سال همچنان دکوراسیون سنتی خود را حفظ کرده و تغییر چندانی به ظاهر رستوران نداده است و اکثر مشتریان، طرفدار این سبک نوستالژی رستوران هستند. غذاهای رستوران بسیار خوش طعم و لذیذ است و با بهترین مواد اولیه تهیه می‌شوند. این رستوران بزرگ به‌صورت همزمان می‌تواند پذیرای ۳۰۰ مهمان باشد.

رستوران دوستی
از بهترین رستوران های رامسر، رستوران دوستی می‌باشد که با دکوراسیون خاص، یک فضای صمیمی و دوستانه را به وجود آورده است. به همین دلیل در این رستوران از تجملات و تزئینات لوکس استفاده نشده و مدیریت رستوران در تلاش است تا از میز و صندلی‌های سنتی و نورپردازی متفاوتی استفاده کند تا یک فضای صمیمی و دوستانه را به وجود آورد؛ و این کار تاکنون با موفقیت انجام شده است.

غذای این رستوران، از مواد اولیه درجه یک و باکیفیت است که توسط آشپزهای با تجربه و مجرب رستوران دوستی طبخ می‌شود. غذاهای رستوران، بسیار خوش طعم و لذیذ بوده و در منوی غذایی این رستوران، انواع غذاهای سنتی و دریایی سرو می‌شود و کباب ترش یکی از خوشمزه‌ترین غذاهای رستوران دوستی می‌باشد. مشتریان رستوران از نحوه برخورد پرسنل و فضای دلنشین آن بسیار رضایت دارند.

رستوران مظاهری
یکی دیگر از قدیمی‌ترین و بهترین رستوران های رامسر، رستوران مظاهری است که در جاده ساحلی به سمت تنکابن قرار دارد و یکی از بهترین رستوران‌های بین راهی در این منطقه به‌شمار می‌رود. دکوراسیون این رستوران، ساده و قدیمی است و تجهیزات لوکس و تجملاتی در این رستوران وجود ندارد. اما غذاهای ایرانی و سنتی رستوران، بسیار باکیفیت و خوش عطر و طعم می‌باشند. از بهترین غذاهای رستوران می‌توان ماهی سفید و قزل آلا را نام برد.
 


رستوران ملل
از دیگر رستوران‌های زیبا و معروف رامسر، رستوران ملل می‌باشد که در خیابان شهید مطهری واقع شده و چشم‌انداز بسیار زیبایی به ساحل دریا دارد. فضای زیبا و جذاب رستوران، یکی از مهمترین عوامل جذب مشتریان می‌باشد. همچنین اجرای موسیقی زنده آن، بسیار پرطرفدار است. این رستوران برای طبخ غذاهای خود از بهترین مواد اولیه استفاده می‌کند. مهمانان هتل لیدو رامسر دسترسی خوبی به این رستوران دارند.

رستوران کشتی رامسر
رستوران کشتی رامسر یکی دیگر از بهترین رستوران های رامسر می‌باشد که نام خود را از ظاهر این رستوران گرفته است. رستوران به شکل یک کشتی بزرگ در کنار آب طراحی شده و طراحی فضای داخلی رستوران همانند کشتی‌های قدیمی چوبی است که پنجره‌های گرد آن، یادآور کشتی‌های دوران کودکی می باشد. این رستوران از معروف‌ترین و لوکس‌ترین رستوران‌های رامسر است.

منوی غذایی رستوران بسیار متنوع بوده و از بهترین مواد اولیه برای طبخ غذاها استفاده می‌شود. موسیقی زنده، آکواریوم بزرگ همراه با ماهی‌های زیبا و رنگارنگ از جذابیت‌های این رستوران به‌شمار می‌رود. قیمت غذاهای رستوران به نسبت گران‌تر از رستوران‌های دیگر است.

رستوران هتل کوثر رامسر
هتل کوثر یکی از بهترین هتل‌های رامسر به‌شمار می‌رود که در نزدیکی موزه کاخ رامسر قرار گرفته است و دسترسی بسیار خوبی به جاذبه‌های دیدنی رامسر دارد. علاوه بر امکانات اقامتی هتل، یکی از بهترین امکانات آن، رستوران بسیار عالی هتل می‌باشد. منوی غذایی رستوران هتل کوثر شامل انواع غذاهای ایرانی و کباب‌های بی‌نظیر است.

رستوران بلوط
رستوران بلوط از بهترین رستوران های رامسر است که برای دسترسی به آن، باید کمی از شهر دور شد. این رستوران در روستایی به نام ترسوتای اربه کله قرار گرفته است. اربه کله به زبان بومی مازندرانی معنی ارتفاعات خرمالو را می‌دهد.

در این منطقه درختان خرمالو بسیاری وجود دارد و دارای آب و هوای خنک کوهستانی می‌باشد که برای فرار از گرمای تابستان، این منطقه بسیار مکان لذت‌بخشی است. رستوران بلوط به رستوران خاور خانم شباهت زیادی دارد و با ارائه غذاهای سنتی مانند میرزاقاسمی، باقالی قاتوق، ماهی سفید، مرغ ترش، فسنجون اردک، اپشل ماهی و... از مهمانان خود پذیرایی می‌کند.
 


رستوران ایتالیایی میلانو
رستوران ایتالیایی میلانو برای طرفداران غذاهای ایتالیایی و فرنگی، گزینه بسیار مناسبی است. این رستوران دارای فضایی بسیار زیبا و دلنشینی بوده که چیدمان و دکوراسیون، بسیار خلاقانه و جذابی دارد. رستوران در نزدیکی دریا قرار گرفته و انواع غذاهای ایتالیایی مانند پیتزا، پاستا، پنه و... در این رستوران سرو می‌شود. تهیه این غذاها، توسط سرآشپز مجرب و ماهر این رستوران آماده می‌شود.

رستوران هتل پارسیان رامسر
هتل پارسیان رامسر یکی از با تجربه‌ترین هتل‌های رامسر است که قدمت زیادی در زمینه صنعت هتلداری دارد. این هتل یکی از هتل‌های لوکس و مجلل رامسر به‌شمار می‌رود پس می‌توان نتیجه گرفت که رستوران آن، یکی از بهترین رستوران های رامسر است که از بهترین مواد اولیه برای طبخ غذا استفاده می‌کند. منوی رستوران هتل شامل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی است که با بهترین کیفیت سرو می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

تازه‌ها