سه‌شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵
«زیباترین شهید» رونمایی می‌شود

مراسم رونمایی از کتاب «زیباترین شهید» نوشته محسن بختیار زاده همزمان با ایام آزادسازی خرمشهر امروز دوم خرداد در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، مراسم رونمایی از کتاب «زیباترین شهید» نوشته محسن بختیار زاده امروز سه‌شنبه دوم خرداد همزمان با ایام آزادسازی خرمشهر با همکاری کانون سرو و فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود. این برنامه در قالب ویژه برنامه زرین قلم فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.

«زیباترین شهید» نوشته محسن بختیار زاده روایتی واقعی از زندگی شهید مدافع حرم بابک نوری دانشجوی غیور بسیجی است که داوطلبانه برای دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) عازم میدان نبرد است و به شهادت رسید.

این کتاب بازتاب یک جوان دهه هفتادی است که در بهترین دوران زندگانی و در اوج زیبایی و لذت‌های مادی و دنیوی مسیر روشنایی و دفاع از حرم اهل بیت حضرت زینب
(س) را در پیش گرفت.

محسن بختیارزاده نویسنده این کتاب و دبیر کانون سور آزاد فرهنگسرای رسانه تلاش کرده تا بازتاب اتفاق و دگرگونی و تغییر مسیر بنیادی در جهت جاودانه شدن و رسیدن به مرتبه حقیقی انسانیت و حق بندگی را برای خواننده بازگو کند.

کارشناس این جلسه رونمایی محمدحسن فاطمی‌راد است و اجرای آن را سها یاوری برعهده دارد.
این مراسم رونمایی کتاب امروز سه‌شنبه دوم خرداد از ساعت ۱۸ در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود و ورود عموم علاقه‌مندان به آن آزاد است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها