دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷
زندگی‌نامه شهید «محمد بروجردی» دومین کتاب منتخب هشت بهشت شد

کتاب «محمد؛ مسیح کردستان»، زندگی‌نامه داستانی شهید «محمد بروجردی» به‌قلم «نصرت‌الله محمودزاده» دومین کتاب منتخب از چهارمین دوره مسابقات دانشجویی کتاب‌خوانی «هشت بهشت» شد.

به‌گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، در این کتاب، فصل‌های برجسته زندگی‌ شهید بروجردی هنرمندانه به تصویر کشیده شده که خود، تجسم سال‌ها محرومیت و مظلومیت، تعصب و غیرت دینی، ایثار و شهادت و احساس وظیفه ناشی از شناخت عمیق اسلام ناب محمدی(ص) او بود.

بزرگ‌ترین ویژگی شهید محمد بروجردی، شناخت دقیق اقتضائات زمان و عمل بهنگام بود. او با توجه به ارتباطات عمیقی که با کانون اسلام یعنی روحانیت داشت توانسته بود تکالیف خود را به‌درستی دریافته و بر اساس آن عمل کند. اما در این عرصه نیز آنچه قابل‌تأمل است اقدام و عمل بهنگام است که نشان‌دهنده‌ روحیه‌ باثبات بروجردی است و این برجستگی او را از همگنان خود ممتاز می‌کند.

دانشجویان علاقه‌مند کتاب‌خوانی می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی باشگاه کتابخوانی دانشجویان ایران به‌نشانی Bookrc.ir روز جمعه ۲۶خردادماه۱۴۰۲ از ساعت ۹ تا ۲۴ در این مسابقه کتاب‌خوانی به‌صورت برخط شرکت و با یکدیگر رقابت کنند.
نسخه الکترونیکی کتاب «محمد؛ مسیح کردستان» نوشته «نصرت‌الله محمودزاده» در بن‌سازه (پلتفرم) فیدیبو موجود است. ثبت‌نام در سایت، برای شرکت در مسابقه الزامی است. به دانشجویان برگزیده این دوره از مسابقات جوایز ۵میلیون‌ریالی اهدا می‌شود.
 


 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها