یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹
جشنواره ادبی یوسف در ایلام آغاز به کارکرد

مدیر ادبیات و تاریخ دفاع‌ مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام گفت: مرحله استانی جشنواره ادبی «یوسف» با موضوع داستان کوتاه دفاع مقدس در استان ایلام شروع به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام، نبی الله تبار اظهار داشت: مرحله استانی جشنواره ادبی «یوسف» با موضوع داستان کوتاه دفاع مقدس در استان ایلام شروع به کار کرد.
 
تبار افزود: این جشنواره در دو گروه سنی نوجوانان و بزرگسالان با موضوع داستان‌های حوزه دفاع مقدس و رزمندگان اسلام و جبهه مقاومت می‌باشد که بخش ویژه جایزه نیز به موضوع وحدت ملی ایران قوی اختصاص دارد.
 
مسئول ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام ادامه داد: هدف از برگزاری این جشنواره انتقال و بیان داستان‌های حوزه دفاع‌مقدس به نسل جوان است تا این قشر با رشادت‌های هشت سال دفاع مقدس بیشتر آشنا شوند.
 
وی ادامه داد: استان ایلام با توجه به اینکه بیش از ۴۵۰ کیلومتر مرز مشترک در دوران دفاع‌مقدس با کشور عراق داشته سرشار از داستان‌ها و خاطرات ماندگار است که می‌توان در گونه‌های ادبی از آن‌ها استفاده کرد.
 
وی تاکید کرد: مهلت ارسال آثار تا ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ است که علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از طریق پیام به شبکه های اجتماعی ایتا، روبیکا، شاد و یا به صورت حضوری به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ایلام واقع در میدان دفاع مقدس در قالب ورد تحویل دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها