یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸
قرار کتاب به روایت‌هایی از زندگی تهمتن می‌رسد

برنامه جدید قرار کتاب به رونمایی و بررسی «روایت‌هایی از زندگی تهمتن به قلم خودش (آن تهمتن نه، این تهمتن)» در فرهنگسرای اندیشه اختصاص دارد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، «روایت‌هایی از زندگی تهمتن به قلم خودش» مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه طنز نوشته کتایون امامی است که شیوه روایت دارد.
داستان‌های این کتاب، روایت‌هایی از زندگی روزمره یک جوان به عنوان نمادی از آحاد جامعه و مسائل ساده‌ای است که با آنها روبه‌روست و از جمله موضوعات و مسائلی که در این کتاب مورد اشاره قرار گرفته می‌توان به ازدواج، دغدغه سالمندی، روابط فامیلی از دست رفته، نامگذاری فرزندان و مسکن اشاره کرد.

«روایت‌هایی از زندگی تهمتن به قلم خودش» به دور از تکلف و ساختارهای زبانی پیچیده و همراه با نگاهی طنزآمیز نوشته شده و مناسب همه رده‌های سنی است.

نشست نقد و بررسی این‌کتاب، سه‌شنبه دوم خرداد از ساعت ۱۷ در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود و ورود عموم علاقه‌مندان به آن آزاد است.

سلسله جلسات «قرار کتاب» توسط فرهنگسرای اندیشه و با محوریت معرفی بهترین کتاب‌های منتشر شده به اهالی کتاب در مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۷ برگزار می‌شود.

در این برنامه‌ها طی نشستی با حضور مخاطبان، یک منتقد و نویسنده کتاب، اثری شاخص در حوزه‌های مختلف داستان کوتاه، رمان، تاریخ شفاهی وخاطره‌نگاری نقد و بررسی می‌شود.
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها