شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹
جشن امضای کتاب «افسون انرژی» برگزار شد

جشن امضای کتاب «افسون انرژی» در نمایشگاه کتاب تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، مراسم جشن امضای کتاب«افسون انرژی » نوشته محمد مهدی دوستی در غرفه نسل نواندیش در نمایشگاه کتاب 1402 برگزار شد.

محمدمهدی دوستی مولفِ کتاب افسون انرژی متولد ۱۳۶۲ است.

دوستی در کتابِ افسون انرژی نسخه موفقیت خود را به زبان ساده بیان کرده است. وی با این کار تلاش کرده تا با ارائه‌ روش‌ها و تجربیات خودش در مسیرِ موفقیتِ کاری، زمینه‌ای را فراهم کند تا مخاطب هم بتواند با بهره‌گیری از تجربه‌هایِ نویسنده، نسخه فردی خود را برای قرار گرفتن در مسیر پیشرفت پیدا کند.

کتاب «افسون انرژی» هم‌اکنون با قیمت پشت جلد ۹۵۰۰۰ تومان به چاپ 58رسیده است.

دوستی در این رابطه در گفتگو با خبرنگار ایبنا گفت: من همیشه دوست داشتم که همه کسانی که از من سن کمتری دارند در خودشان ببینند که امکان دارد که مسیری که من رفتم را طی کنند و به نتیجه بیشتر و بهتری برسند.
در روزگاری که الان همه جوانان از رسانه‌های عمومی استفاده می کنند و کتاب مغفول مانده امیدوارم این کتاب هم بتواند به ترویج فرهنگ کتابخوانی کمک کند.

وی در خصوص وجه تمایز این کتاب با اسیر کتاب های با موضوعات مشابه، ادامه داد:  من به زاویه دیگری به موضوع انرژی نگاه کردم و فضایی کتاب من فضایی بین موضوع «انرژی» و «موفقیت» است و کتاب با این مضمون و  چنین زاویه دیدی به انرژی نکاه می‌کند.
مولف کتابِ افسون انرژی ادامه داد: در عین حال که انرژی را به عوان یک موضوع متعالی نکاه می‌کنم اما خیلی روزمره و فیزیکی به این موضوع نگریسته شده است.

وی گفت: کتاب به عربی و انگلیسی هم چاپ شده و ترجمه انگلیسی به چاپ دوم نیز رسیده است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها