پنجشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱
خدمات شایسته‌ای را با ارشاد حکیمانه رهبری به کودکان ارایه خواهیم کرد

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اشاره به اینکه مسایل فرهنگی همواره از دغدغه‌های اصلی رهبر معظم انقلاب است، گفت: در تلاش هستیم با ارشاد حکیمانه ایشان خدمات شایسته‌ای را با رویکرد هویت‌بخشی و امیدآفرینی به کودکان و خانواده‌های آنان ارایه کنیم.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، نخستین نشست شورای راهبردی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال جدید با هدف بررسی نحوه اجرای رهنمودها و انتظارهای رهبر معظم انقلاب با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران کانون و جمعی از صاحب‌نظران و دغدغه‌مندان حوزه کودک و نوجوان برگزار شد.

حامد علامتی، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این نشست گفت: مسائل فرهنگی به‌‌ویژه در حوزه کودک و نوجوان همواره از دغدغه‌های اصلی رهبر معظم انقلاب بوده و به مناسبت‌های مختلف و در دیدارهای گوناگون بر این مهم تاکید کرده‌اند.

وی با اشاره به برخی انتظارهای رهبر معظم انقلاب در این زمینه بر ضرورت فعالیت مضاعف کانون در سال جدید تاکید کرد و افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از جایگاه ویژه‌ای در کشور برخوردار است و لازم است با همتی مضاعف در سال جدید با رویکرد هویت‌بخشی، امیدآفرینی و نوآوری، خدمات شایسته و ارزنده‌تری را به خانواده‌های ایرانی و فرزندان این مرز و بوم تحت ارشاد حکیمانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب ارایه دهد.

علامتی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب در نشست‌های مختلفی با کارکنان، اعضای هیئت مدیره و شورای معاونان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ۱۱ دی ۱۳۹۱ بارها بر اهمیت وجود یک هسته فکری به‌منظور رصد و نیازسنجی مسایل فرهنگی به‌ویژه مسایل مرتبط با کودکان و نوجوانان، شناسایی خطرها و آسیب‌ها و نحوه سخن‌گفتن با کودکان از طریق آثاری مانند کتاب، فیلم، بازی و اسباب‌بازی تاکید کرده‌اند.
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها