چهارشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
معرفی کتاب‌های انتشارات به‌نشر در ویژه برنامه سحرگاهی «دل‌آرام»

کتاب‌های انتشارات به‌نشر در دکور ویژه برنامه سحرگاهی «دل‌آرام» جانمایی و توسط مجری و کارشناس این برنامه از شبکه قرآن سیما به مخاطبان معرفی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، مدیرعامل به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) در این‌باره گفت: ویژه برنامه سحرگاهی «دل‌آرام» از شبکه قرآن و معارف سیما در۳۰ سحر ماه مبارک رمضان به صورت زنده از حرم ثامن‌الحجج(ع) به روی آنتن شبکـه می‌رود.

حسین سعیدی با اشاره به جانمایی ۲۰۰عنوان کتاب به‌نشر با موضوعات‌ رضوی، سبک زندگی اسلامی وائمه معصومین(ع) در دکوراین برنامه تلویزیونی، اظهار کرد: تاکنون کتاب‌های «پاسخ‌های امام رضــا(ع) به چهل پرسش قرآنی»،«عنایات امام رضا(ع) به روایت عالمان»، «مرا با خودت ببر»، «شایافتگان» و «برای ضامن آهو» از ابتدای ماه مبارک رمضان توسط هادی صلح جو قاری ممتاز و کارشناس مجری شبکه قرآن معرفی شده است.

وی ادامه داد: تا پایان ماه مبارک رمضان، هر روز یک کتاب از به‌نشر به مخاطبان معرفی می‌شود که کتاب‌های تفسیر آیت الله علم الهدی، کتاب‌های به‌نشر با موضوع زندگی امام حسن مجتبی(ع)، امام علی(ع)، شب‌های قدر و... از جمله آثاری است که در طول ماه بارک رمضان معرفی می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها