پنجشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹
محکومیت اقدام شورای وزرای اتحادیه اروپا در تحریم شورای عالی انقلاب فرهنگی و دبیر آن

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی اقدام اخیر اتحادیه اروپا را قویا محکوم نموده و دخالت‌های غیرموجه و غیرمتعارف مسئولین و نهادهای رسمی غرب در امور داخلی کشورمان را مخرب و غیر سازنده می‌داند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در محکومیت  تحریم شورای عالی  انقلاب فرهنگی و دبیر آن توسط شورای وزرای اتحادیه اروپا، بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد؛
 
باسمه تعالی
«تحریم شورای عالی انقلاب فرهنگی و دبیر آن جناب حجت‌الاسلام دکتر خسروپناه توسط شورای وزرای اتحادیه اروپا، نقطه آشکارساز استیصال و ضعف دشمنان فرهنگ انقلاب در برابر رویکرد فکری و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، تلقی می‌شود. یکی از دلایلی که منجر به ناکامی توطئه‌های دشمنان انقلاب در اغتشاشات اخیر گردید، قدرت تولید فکری و فرهنگی نظام و ابهام زدایی و شفاف سازی نقشه مخالفان نظام وملت ایران توسط نهادهای فرهنگی کشورمان بود. موضوعی که در عدم همراهی افکار عمومی دنیا با اتاق‌های فکر برانداز در غرب نقش به‌سزایی ایفاکرد. در چنین شرایطی کینه و خشم نهادهای رسمی غرب از شورای عالی انقلاب فرهنگی و دبیر فرهیخته آن کاملا قابل درک می‌باشد!
 
به گزارش ایبنا؛ به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛ درادامه این بیانیه آمده است؛ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی اقدام اخیر اتحادیه اروپا را قویا محکوم نموده و دخالت‌های غیرموجه و غیرمتعارف مسئولین و نهادهای رسمی غرب در امور داخلی کشورمان را مخرب و غیرسازنده می داند. بدیهی است که چنین اقدامات نامعقول و عجولانه‌ای، نه‌تنها کمترین تاثیری در ارتقا و حرکت مستمر نهادهای فرهنگی و فکری کشورمان در داخل و خارج از کشور نخواهد داشت، بلکه عزم و اراده نظام جمهوری اسلامی در ترویج فرهنگ انقلاب و مقاومت را بیش از پیش متبلور خواهد ساخت.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها