شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
برگزاری طرح مبادله کتاب نوروزی در اصفهان

طرح مبادله رایگان کتاب نوروزی برای همه رده‌های سنی در اصفهان تا 15 فروردین‌ماه سال 1402 برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در اصفهان، رئیس اداره کتابخانه‌های اصفهان از برگزاری طرح مبادله کتاب نوروزی در نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.

مرضیه اربابان گفت: طرح مبادله کتاب نوروزی از بیست و شش اسفند‌ماه ۱۴۰۱ در اصفهان و در کتابخانه میرداماد تخصصی حقوق از ساعت ۸ الی ۱۴ برگزار می‌شود و تا پانزدهم فروردین‌ماه ۱۴۰۲ نیز ادامه دارد. 

وی اظهار کرد: شرکت‌کنندگان در این طرح می‌توانند کتاب‌هایی را که در منزل مطالعه کرده‌اند و دیگر نیازی به آن‌ها ندارند به کتابخانه بیاورند و در بخش مبادله کتابخانه میرداماد، بعد از انجام مباحث کارشناسی با کتاب‌هایی که مورد علاقشان است آن‌ها را معاوضه کنند.

رئیس اداره کتابخانه‌های اصفهان بیان کرد: این طرح به‌صورت رایگان و با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی برای تمام رده‌های سنی برگزار می‌شود.

وی افزود: سال گذشته اولین دوره طرح مبادله کتاب نوروزی در اصفهان اجرایی شد که با استقبال خوبی نیز از سمت شهروندان مواجه شد و امسال دومین سالی است که این طرح برگزار می‌شود.

اربابان ادامه داد: این طرح فقط ویژه نوروز نیست و در طول سال نیز برگزار می شود و شهروندان می‌توانند جدا از این طرح کتاب‌هایی را که دیگر در منزل به آن‌ها احتیاجی ندارند به کتابخانه اهدا کنند.

وی در ادامه از اجرای طرح کتاب نامه نوروز در اصفهان و به مناسبت فرا رسیدن نوروز باستانی خبر داد.

رییس اداره کتابخانه های اصفهان گفت: طرح کتاب نامه نوروز دیگر طرح نوروزی ۱۴۰۲ است که در کتابچه های نوروزی که برای توزیع بین شهروندان و مسافران نوروزی تولید شده اند به ماهیت نوروز، پیدایش نوروز و تاریخ نوروز پرداخته شده است و در واقع در آن کتابچه به روایت های مختلف به نوروز پرداخته می‌شود.

وی اضافه کرد: ۱۰۰۰جلد کتابچه در این طرح تولید و چاپ شده که به‌صورت رایگان در اختیار شهروندان و مسافران نوروزی قرار می‌گیرد.

اربابان تصریح کرد: این طرح از بیست و نهم اسفند ۱۴۰۱ آغاز می شود و کتابچه ها در ترمینال، کتابخانه‌ها و ستادهای نوروزی شهرداری اصفهان توزیع می شوند و تا سیزدهم فروردین ماه ۱۴۰۲ نیز طرح یاد شده ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها