جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵
جدیدترین نوشته وزیر فرهنگ در فضای مجازی پس از سفر استانی خراسان شمالی

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ در جدیدترین یادداشت‌ خود در فضای مجازی با انتشار فیلمی از افتتاحیه جشنواره موسیقی اقوام به سفر استانی روز گذشته خود به خراسان شمالی اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، یادداشت وزیر فرهنگ در فضای مجازی به شرح زیر آمده است: «در ادامه سفرهای استانی پایان هفته مهمان مردم شهید پرور استان خراسان شمالی در شهرهای بجنورد و شیروان بودم.
مردمانی سختکوش که هنر و بویژه موسیقی ریشه در عمق جان و زندگی روزمره آنان دارد.

کشور عزیزمان استثنایی ترین نقطه دنیا در تنوع موسیقی اقوام است و این وظیفه ما به عنوان متصدیان امر را در پاسداشت این میراث و انتقال این فرهنگ به نسل آینده سخت تر می کند.

گفتنی است، بازدید از نمایشگاه توانمندی های فرهنگی، هنری، قرآنی و... استان خراسان شمالی در محل سالن ورزشی دانشکده انقلاب اسلامی بجنورد و حضور در آیین افتتاحیه جشنواره موسیقی مقامی در مجتمع فرهنگی و هنری غدیر شهرستان شیروان از برنامه های سفر یک روزه وزیر فرهنگ به خراسان شمالی بود، همچنین بازدید از پروژه مجتمع فرهنگی و هنری بجنورد و موزه هنرهای معاصر بجنورد از دیگر برنامه های سفر استانی وزیر فرهنگ به خراسان شمالی بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها