دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶
تولید کالای فرهنگی باید یک دغدغه مردمی و اجتماعی شود

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز مطالعات برنامه‌ریزی شهری و روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور، برحمایت از جشنواره فیروزه برای تقویت زمینه‌های تولید کالا‌های فرهنگی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، حجت‌اله غلامعلی، دبیرشورای اجتماعی کشور با اشاره به حمایتی که این شورا می‌تواند از جایزه داشته باشد، گفت:‌ قطعا شورای اجتماعی کشور با حمایت معنوی که از این جشنواره خواهد کرد و ترغیب تشکل‌های محلی به تجمیع با دیگر تشکل‌هایی که شاید ظرفیت‌هایشان کوچکتر از ظرفیت‌هایی است که به صورت صنعتی در این عرصه فعال هستند،‌ می‌تواند ظرفیت‌ها را هم‌افزا کند و یک قطب‌ موثر در تولید کالاها و محصولات فرهنگی ایجاد کند.

وی ادامه داد: از بُعد دیگر از تشکل‌هایی که افراد و گروه‌ها را ترغیب به تولید محصولات فرهنگی می‌کنند،‌ حمایت کرده و آن‌ها را توسعه دهد تا در بلند‌مدت شاهد این باشیم که تولید کالای فرهنگی یک دغدغه مردمی و اجتماعی شود.

غلامعلی در پایان گفت: شورای اجتماعی کشور با ساماندهی تشکل‌های مردمی و سایر حمایت‌های معنوی از این حرکت عظیم حمایت خواهد کرد.

به گزارش ایبنا؛ به نقل از  هشتمین دوره جشنواره جایزه فیروزه با هدف معرفی فعالان صنایع فرهنگی به جامعه و نهادهای خصوصی و ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری در حوزه صنایع فرهنگی در دو مرحله استانی و ملی برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها