چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶
دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی به اردبیل سفر کرد

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با سفر به استان اردبیل از کتابخانه مرکزی این استان، کتابخانه عمومی حبیب‌الله امامی، شهر نمین و کتابفروشی خط هشت بازدید و با خانواده شهید مدافع حرم هاشم دهقانی دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، مهدی رمضانی، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در ادامه سفرهای استانی خود با هدف دیدار و گفت‌و‌گو با کتابداران و بازدید از کتابخانه‌های عمومی این استان؛ بعدازظهر دوشنبه (۸ اسفند‌ماه) در استان اردبیل حاضر شد. در آغاز این سفر مهدی رمضانی، ضمن حضور در گلزاری شهدای اردبیل و زیارت مزار شهدا از قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت زهرا(س) در مهدیه اردبیل و همچنین کتابفروشی خط هشت بازدید کرد.

بازدید دبیرکل نهاد از کتابخانه عمومی حبیب الله امامی نمین
دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در ادامه سفر به اردبیل سه‌شنبه ۹ اسفند ضمن حضور در شهرستان نمین با همراهی مسئولان از کتابخانه عمومی «حبیب‌الله امامی» بازدید و با کتابداران و اعضای کتابخانه گفت‌و‌گو کرد. دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در ادامه با همراهی هادی آشتیانی، مشاور اجرایی و امور حوزه دبیرکل، زهرا جعفری، مشاور رسانه‌ای دبیرکل، محمدرضا هراتی، معاون توسعه کتابخانه‌ها و ترویج کتابخوانی، محمدعلی محمدی، مدیرکل منابع انسانی و امور پشتیبانی و محمدمهدی زرافشان، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل و پروانه رضاقلیزاده، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل با کتابداران این استان دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

در ادامه، رمضانی با خانواده شهید مدافع حرم، هاشم دهقانی دیدار کرد و ضمن بازدید از کتابخانه مرکزی اردبیل با کتابداران و اعضای این کتابخانه نیز گفت‌و‌گو  و در جریان مشکلات و نیازهای این کتابخانه قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها