دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۸
توضیح روابط عمومی کتابخانه ملی در باره انتشار یک قطعه موسیقی

روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران به دنبال انتشار ویدئوی اجرای موسیقی در مرکز همایش‌های سازمان اسناد و کتابخانه ملی، توضیحاتی را منتشر کرد.  

 به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)،به دنبال انتشار ویدئوی اجرای موسیقی در مرکز همایش های سازمان اسناد و کتابخانه ملی، روابط عمومی این سازمان توضیحاتی را منتشر کرد.

سالن قلم مرکز همایش‌های سازمان اسناد و کتابخانه ملی در تاریخ 26/11/1401 ازسوی موسسه فرهنگی هنری «عصر گفتگوی قلم» بر اساس قرارداد شماره 039/ق/401  مورخ 23/11/1401، برای اجرای رویدادی به نام «اولین کنگره مدیران کارآفرین» اجاره شد.
 
بر اساس متن قرارداد موسسه مکلف و  موظف به رعایت شئونات اسلامی و قوانین کشور بود  و مسئولیت برنامه‌های رویداد را پذیرفته است. در این برنامه یکی از خوانندگان دارای مجوز کشور، قطعه‌ای از خواننده خارج نشین را بازخوانی کرده است.
 
موسسه مجری در این‌باره هیچگونه هماهنگی و اطلاعی به رئیس مرکز همایش‌های سازمان اسناد و کتابخانه ملی نداده است و سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران پیگیری قانونی و حقوقی را در خصوص این نقض تعهد موسسه مجری برنامه، در دستور کار خود قرار داده است. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها