چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶
فراخوان هشتمین دوره جشنواره خاتم تمدید شد

فراخوان هشتمین جشنواره داستان کوتاه خاتم با محوریت سیره پیامبر اکرم(ص) با همکاری کانون پرورش فکری و دفتر نشر فرهنگ اسلامی تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، شرایط شرکت در جشنواره هشتم، موضوع داستان و روایت داستانی با الهام از بینش، روش، کنش و منش پیامبر اکرم(ص) در رفتار انسان امروز با توجه به نیازهای مخاطب و شرایط امروز جهان و مستند به اسناد و روایات معتبر است.

حجم آثار ارسالی باید حداکثر 5000 کلمه باشد و تألیف و ارسال آثار برای همه گروه های سنی، پیروان همه ادیان و مذاهب و به زبان‌های مختلف آزاد است. آثاری که تنها از طریق پست و یا از طریق پایگاه اینترنتی جشنواره در فرمت‌های doc.docx. و pdf  به همراه نشانی دقیق پستی و الکترونیک، شماره تلفن ثابت و همراه و شرح حال کوتاهی از نویسنده ارسال شود به بخش مسابقه راه می‌یابند.

آثاری به مسابقه راه می‌یابند که قبلاً منتشر نشده، و یا در سایر مسابقات ارائه نشده باشند و آثار ارسالی عودت داده نخواهد شد.

مهلت ارسال آثار تا بیستم اسفند ماه 1401 است و آیین اختتامیه و تقدیم جوایز در اردیبهشت 1402 برگزار می‌شود. اطلاعات تکمیلی شامل برخی محورهای موضوعی داستان و روایت داستانی، معرفی برخی از منابع معتبر و سایر شرایط را در پایگاه اینترنتی جشنواره به آدرس    www.khatamfestival.ir ببینید.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها