سه‌شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴
بچه‌های مسجد «خوی همدلی» را هدیه می‌کنند

در راستای حمایت معنوی از مردم زلزله‌زده خوی؛ ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور، اقدام به راه‌اندازی پویش «خوی همدلی» با هدف ارایه فعالیت‌های متنوع فرهنگی هنری، ویژه زلزله زدگان استان آذربایجان غربی کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، همواره در عرصه‌های مختلف اجتماعی با رویکرد فرهنگی هنری ویژه‌ای حضور داشته و تلاش کرده است تا از معبر فعالیت‌های مسجدی به یاری هموطنان بشتابد.

از این نظر و در راستای عمل به آیه شریفه «تَعاوَنُوا عَلَى الْبِرِّ وَ التَّقْوى»؛ ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اقدام به راه‌اندازی پویش «خوی همدلی» با هدف حمایت فرهنگی از هموطنان زلزله زده خوی کرده است.
 
در این راستا هموطنان عزیز می توانند کمک های نقدی خود به زلزله زدگان استان آذربایجان غربی-خوی را به شماره کارت5041727010551768 ارسال و یا به شماره شبا IR020700001000227494863001 نزد بانک رسالت، به نام ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور ارسال کنند.
 
مبالغی که در این پویش جمع‌آوری می‌شود صرف فعالیت‌های فرهنگی مانند خرید و اهدای کتاب، راه‌اندازی مهدکودک، خرید اسباب بازی، مسابقات نقاشی، اکران فیلم و... برای کودکان زلزله خوی می شود.
 
این پویش با هدف ایجاد نشاط، سرگرمی و کاهش استرس کودکان و نوجوانان زلزله زده و تسکین روحی آلام ایجاد شده در پی این حادثه اجرا می‌شود. ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از تمامی هموطنان دعوت کرد تا به پویش خوی همدلی بپیوندند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها