دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰
پویشی کتابخوانی برای حاج جلال برگزار می‌شود

پویش‌های «عصر مقاومت» و «سلام ایران من» با هدف ترویج کتابخوانی و به منظور آشنایی جوانان با ایثارگری رزمندگان و شهدای دفاع مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، پویش مطالعاتی «عصر مقاومت» با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و آشنایی نسل جوان با ایثارگری‌ و تلاش‌های رزمندگان و شهدای دفاع مقدس در زمان جنگ، به همت بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس و مرکز رسانه‌ کتاب پنج و هفت وابسته به موسسه تبیان برگزار می شود.

این پویش با محوریت کتاب «حاج جلال» از انتشارات سوره مهر است که بر اساس خاطرات حاج جلال حاجی بابایی گردآوری و تنظیم شده است. این کتاب یکی از فصیح‌ترین آثار از ادبیات جنگ مردمی و روستایی بوده که نویسنده آن کوشیده است تا با استفاده از خاطرات پدر دو شهید، تصویری کوتاه و رسا از نحوه درگیری مردم عادی و روستانشین با دشمنان ایران در زمان جنگ و ایام دفاع مقدس را به تصویر بکشد.
علاقه‌مندان برای شرکت در این پویش تا پایان اسفند فرصت دارند تا بعد از مطالعه کتاب حاج جلال به پرسش‌های انتهایی کتاب پاسخ داده و جواب‌های خود را در قالب‌های تعیین شده از طریق پیامک برای دبیرخانه پویش عصر مقاومت ارسال کنند.



همچنین پویش «سلام ایران من» به مناسبت دهه فجر با هدف آشنایی کودکان با اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی، به همت مجموعه‌ رسانه‌ کتاب پنج و هفت برگزار می‌شود. این پویش با محوریت کتاب سلام ایران من، اولین کتاب چندرسانه‌ای کودک انقلاب اسلامی گردآوری شده که شامل داستان، سرود، نقاشی، شعر، الگویاب، معرفی کتاب، کاردستی و انواع بازی هاست.

در این کتاب علاوه بر آموزش‌ها و بازی‌های مختلف، مسابقاتی هم طراحی شده که کودکان می‌توانند با انجام دادن آنها و ارسال پاسخ آن‌ها به شماره‌ای که در کتاب ذکر شده، تا پایان بهمن در این پویش شرکت کنند.

علاقه‌مندان به شرکت در پویش عصر مقاومت، عدد 5 را به شماره 3000869977 و علاقه مندان به شرکت در پویش سلام ایران من عدد 60 را به شماره 3000869977 پیامک کنند. 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها