دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵
طراحی و را‌ه‌اندازی وب‌سایت جدید میراث مکتوب

پایگاه اطلاع‌رسانی جدید مؤسسۀ پژوهشی میراث مکتوب با هدف سهولت و سرعت دسترسی، و معرفی و اطلاع‌رسانی بهتر فعالیت‌ها و آثار این مؤسسه و نیز انعکاس اخبار مرتبط با حوزۀ میراث مکتوب راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، پایگاه اطلاع‌رسانی جدید مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب با هدف سهولت و سرعت دسترسی، و معرفی و اطلاع‌رسانی بهتر فعالیت‌ها و آثار این مؤسسه و نیز انعکاس اخبار مرتبط با حوزه میراث مکتوب راه‌اندازی شد.

این پایگاه شامل بخش‌های اخبار میراث مکتوب، معرفی کتاب‌های مؤسسه، معرفی نشریات مؤسسه، یادداشت‌های مدیرعامل مؤسسه، گزارش تصویری، نگاره، نشست‌ها و همایشهای مؤسسه و لینک‌هایی به وبسایت فروش آثار مؤسسه، کتابخانه‌های دیجیتال ارائه کنندۀ نسخه‌های دیجیتال آثار مؤسسه مانند نور و طاقچه و ... است.

دسترسی به فیلم و فایل صوتی نشست‌ها و همایش‌های میراث مکتوب در وب‌سایت جدید امکان‌پذیر شده است و به مرور زمان فیلم‌ها در این سایت بارگذاری خواهد شد.

شایان ذکر است که برای رفع اشکالات احتمالی، وب‌سایت کنونی مؤسسه (www.mirasmaktoob.ir) نیز تا پایان سال جاری در دسترس قرار دارد اما به‌‌روز‌رسانی نخواهد شد.

اخبار جدید مؤسسه را از نشانی www.mirasmaktoob.com پیگیری کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها