سه‌شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۴
روایتی از فعالیت بانوان نویسنده ایرانی در نشست «جهان‌بانو»

در دومین روز نشست مجازی «جهان‌بانو» با موضوع روایتی از زنان موفق ایرانی، وجیهه سامانی، نویسنده و دبیرعلمی پانزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل‌احمد درباره وضعیت نشر کتاب‌های حوزه ادبیات سخنرانی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، سلسله‌نشست‌های بین‌المللی «جهان بانو» با موضوع «روایتی از زنان موفق ایرانی» به مدت دو روز (4 و 5 بهمن‌) در بستر مجازی اسکای روم برگزار می‌شود.

اداره ارتباطات فرهنگی بین‌المللی زنان و خانواده، این سلسله نشست‌های تخصصی را در حوزه کارآفرینی، ورزش، فرهنگ و هنر و دانش به دو زبان فارسی و انگلیسی برگزار می‌کند.

در این راستا، وجیهه سامانی، نویسنده برگزیده کشور، مدرس داستان، کارشناس ادبی و دبیر پانزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد در روز دوم این نشست مجازی که پنجم بهمن از ساعت 10 و 30 دقیقه تا 12 و 30 دقیقه برگزار می‌شود، درباره آخرین اخبار حوزه ادبیات و نشر و فعالیت بانوان نویسنده ایرانی در عرصه ادبیات ایران صحبت خواهد کرد.

از دیگر مهمانان این وبینار دو روزه، سوده عقلی‌مقدم، استاد دانشکده شریعتی، فاطمه علمداری، کارآفرین نمونه کشور،فریسا نکومنش‌راد، رکورددار گینس در ورزش‌های هوایی و دریایی هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند این نشست را در نشانی الکترونیکی https://www.skyroom.online/ch/alhoda_۱۴۰۱/jahanbanoo مشاهده کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها