دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳
فراخوان دومین جایزه کتاب روایت پیشرفت منتشر شد

فراخوان دومین جایزه کتاب روایت پیشرفت توسط انجمن روایت پیشرفت، منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، دومین جایزه کتاب پیشرفت در اسفندماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود؛ بر همین اساس دبیرخانه دومین جایزه کتاب روایت پیشرفت با انتشار فراخوانی از پدیدآورندگان و ناشران این حوزه دعوت کرد آثار خود را تا ۲۰ بهمن ماه به دبیرخانه این جایزه ارسال کنند.

مدتی است روایت پیشرفت به دغدغه جمعی از فعالان علمی-فرهنگی بدل شده است. فارغ از اینکه نگاه ما به مقوله پیشرفت و روایت پیشرفت چگونه باشد، فعالیت‌های مختلفی در قالب‌های گوناگون برگزار شده و می‌شود، راهیان پیشرفت، راویان پیشرفت و …. همه این تلاش‌ها راهی است برای روایت پیشرفت چهاردهه حرکت انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف. انجمن روایت پیشرفت با هدف جریان سازی و شبکه سازی در بستر رصد آثار و فعالان روایت پیشرفت، از سال گذشته برگزاری جایزه کتاب روایت پیشرفت را آغاز کرده است.

دبیرخانه جایزه کتاب روایت پیشرفت در اولین دوره این جایزه بیش از ۳۰۰ اثر مرتبط با این حوزه را بررسی کرد و پس از آن ۴۱ اثر را به هیأت‌های تخصصی داوری سپرد. از میان این کتاب‌ها ۱۴ اثر در بخش‌های علمی-فناوری، حکمرانی، فرهنگی-اجتماعی، دفاعی-امنیتی و ادبیات داستانی و رمان برگزیده و تقدیر شدند.

دومین جایزه کتاب روایت پیشرفت با اندکی تفاوت در دو بخش حکمرانی و حرکت‌های مردمی و جهادی برگزار خواهد شد. بخش حکمرانی شامل پیشرفت‌های فرهنگی-اجتماعی، اقتصادی، علمی-فناوری و دفاعی-امنیتی است. در بخش حرکت‌های مردمی و جهادی به حرکت‌های جهادی در کرونا، خدمت رسانی به مناطق محروم و خدمت رسانی در حوادثی مانند سیل و زلزله پرداخته می‌شود.

این رویداد توسط انجمن روایت پیشرفت که سازمانی مردم نهاد، متشکل از فعالان حوزه روایت پیشرفت است برگزار می‌شود. پدیدآورندگان و ناشران می‌توانند آثار خود را تا تاریخ ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ به دبیرخانه جایزه کتاب روایت پیشرفت ارسال کنند .علاوه بر امکان ارسال نسخه چاپی به آدرس دبیرخانه می‌توانید نسخه الکترونیک کتاب را به پست الکترونیکی دبیرخانه ارسال کنید.

آثار ارسالی باید دارای شماره شابک و فیپای رسمی باشند. همچنین مهلت ثبت نام از ۲۸ دی آغاز شده است و تا ۲۰ بهمن ادامه دارد.

علاقه‌مندان برای ارسال آثار می‌توانند به دبیرخانه جایزه کتاب پیشرفت به نشانی تهران، میدان ولیعصر (عج)، خیابان ولیعصر (عج)، کوچه فرشید، پلاک ۴ مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها