یکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹
مسابقه کتابخوانی «نماز در سیره و سخن حضرت فاطمه (س)» برگزار می‌شود

سومین مسابقه سراسری کتابخوانی نماز با عنوان «نماز در سیره و سخن حضرت فاطمه (س)» برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، دو دوره مسابقه کتابخوانی شامل عبادت احرار «نماز در سیره و سخن امام حسین علیه السلام» و مسابقه کتابخوانی «نماز در سیره و سخن امام علی (ع)» به همت ستاد اقامه نماز، در استمرار سلسله مسابقات سراسری کتابخوانی نماز در سالجاری و با هدف ترویج فرهنگ نماز و کتابخوانی برگزار می‌شود.

این مسابقه سراسری از تاریخ ۲۷ دی الی ۵ اسفند به صورت همزمان در تمامی استان‌های کشور در حال برگزاری است. علاقه‌مندان گروه سنی ۱۵ سال و بالاتر می‌توانند در این مسابقه شرکت نمایند و منبع مطالعاتی مسابقه کتاب «نماز در سیره و سخن حضرت فاطمه (س)» تألیف حسین قنادی از انتشارات ستاد اقامه نماز تعیین شده است. نو و کاربردی بودن محتوا، قلم ساده و روان و دسته بندی موضوعات و محتوا را از ویژگی‌های این کتاب است.

علاقه‌مندان می‌توانند نسخه الکترونیکی (ایپاپ) کتاب را فقط از فروشگاه اینترنتی ستاد اقامه نماز به نشانی ketab.namaz.ir و نسخه فیزیکی و نسخه صوتی کتاب را از طریق فروشگاه ستاد اقامه نماز به نشانی اینترنتی namaz.ir/shop اقدام کنند.

مهلت تعیین شده جهت مطالعه کتاب و شرکت در آزمون مسابقه از سوی شرکت کنندگان از ۲۷ دی لغایت ۵ اسفند ۱۴۰۱ و آزمون مسابقه بصورت مجازی و از طریق سامانه ستاد به نشانی mehr.namaz.ir برگزار شده و سامانه به مدت ۳۸ روز جهت شرکت در آزمون فعال است.

نتایج مسابقه ۱۷ اسفند ماه مصادف با میلاد با سعادت قائم آل محمد حضرت مهدی (عج) از طریق پایگاه اطلاع رسانی ستاد اقامه نماز به نشانی namaz.ir اعلام می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها