پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵
دولت مردمی برای حمایت از فعالیت های حوزه قرآن و عترت هیچ محدودیتی ندارد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به تخصیص بودجه به فعالیت‌های قرآنی در لایحه بودجه ۱۴۰۲ گفت: دولت مردمی برای حمایت از فعالیت‌های حوزه قرآن و عترت هیچ محدودیتی قائل نیست.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارشنبه(28 دی‌ماه) در حاشیه جلسه هیات دولت با اشاره به حمایت دولت مردمی از فعالیت‌های قرآنی گفت: امروزه بخش عمده‌ای از دستگاه‌های اجرایی در حوزه قرآن و عترت برنامه‌های خود را در دستور کار قرار داده‌اند و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز به‌عنوان مسئول حوزه ترویجی قرآن و عترت در میان دستگاه‌های اجرایی، تمامی فعالیت‌ها و برنامه‌های این حوزه را پیگیری می‌کند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به تخصیص بودجه به فعالیت‌های قرآنی در لایحه بودجه ۱۴۰۲ گفت: گره‌های که بعضاً درخصوص بودجه حوزه قرآن و عترت به وجود می‌آید به‌هیچ عنوان در  شأن فعالیت‌های قرآنی نیست و دولت مردمی به دنبال حل و فصل این موارد است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: فعالان قرآنی در سراسر کشور بدانند دولت مردمی هیچ محدودیتی در حوزه پشتیبانی از فعالیت‌های تبیینی، ترویجی حوزه قرآنی ندارد و از هر طرح سازنده‌ای در حوزه قرآن و عترت حمایت خواهد کرد.

اسماعیلی تاکید کرد: حمایت از هرگونه فعالیت قرآنی از رویکردهای اصلی وزارت فرهنگ دوره جدید به شمار می‌رود و در این مسیر از ظرفیت بالای موسسات مردمی و فعالان قرآنی استفاده خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها