چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴
هشتمین نشست «پاورقی» برگزار می‌شود/ به شیرینی «چند حبه قند»

هشتمین نشست از مجموعه نشست‌های «پاورقی» با محوریت کتاب «چند حبه قند» و با حضور سارا عرفانی نویسنده توانمند حوزه ادبیات و رفعت‌السادات نعمت‌اللهی راوی کتاب برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛  هشتمین نشست از مجموعه نشست‌های «پاورقی» با محوریت کتاب «چند حبه قند» و با حضور سارا عرفانی نویسنده توانمند حوزه ادبیات و رفعت‌السادات نعمت‌اللهی راوی کتاب برگزار می‌شود.

سلسله‌نشست‌های «پاورقی» فرصتی را برای گفت‌وگو درباره کتاب‌های شاخص مراکز استانی حوزه هنری به‌وجود می‌آورد تا کتاب‌هایی که در میان انبوه آثار هنری خلق‌شده در مراکز گوناگون حوزه هنری، توجه کمتری به آن‌ها شده است، به مخاطبان معرفی شوند. کتاب «چند حبه قند» خاطرات رفعت‌السادات نعمت‌اللهی، پرستار دوران دفاع مقدس است که به قلم طاهره امامی و با همکاری حوزه هنری استان فارس توسط انتشارات «سوره مهر» به چاپ رسیده است.

هشتمین نشست «پاورقی» به همت مرکز رسانه معاونت راهبری استان‌های حوزه هنری و با همکاری موسسه «سپهر سوره هنر»، در روز شنبه  اول بهمنماه ساعت ۱۵:۳۰ در تالار ماه حوزه هنری با حضور خبرنگاران و اهالی حوزه نشر برگزار می‌شود.

مراسم این نشست به‌صورت زنده از تلویزیون اینترنتی کتاب به آدرس ketab.tv و کانال روبیکای سپهر سوره هنر به آدرس sepehrsoorehonar1401 پخش خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها