یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۷
بهترین هتل‌های تهران برای سفرهای کاری

ما در این نوشتار سعی داریم بهترین هتل های تهران که می توانید برای سفرهای کاری خود رزرو کنید را به شما معرفی کنیم تا رزروی آگاهانه داشته باشید؛ پس با ما همراه شوید.

خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ تهران، پایتخت ایران و شهر مهمی برای گشت و گذار، خرید کالاها و سفرهای کاری است. همچنین نمایشگاه هایی که سالانه در تهران برگزار می شود بهانه ای است برای سفر به تهران و شرکت در این دورهمی های کاری. اگر از آن دسته افراد هستید که به اجتماعات کاری یا شرکت در نمایشگاه (چه برای بازدید و چه برای ارائه کسب  کار خود) دعوت شده‌اید باید برای اقامت خود فکری بکنید. رزرو یکی از هتل های تهران پیش از شروع سفر می تواند خیال شما را بابت مکانی برای استراحت راحت کند. هتلی که علاوه بر موقعیت مکانی و نسبتا نزدیک به محل موردنظر، امکانات خوبی را برای یک یا چند روز شما در دسترستان قرار دهد از ضروریات سفرهای کاری است. ما در این نوشتار سعی داریم بهترین هتل های تهران که می توانید برای سفرهای کاری خود رزرو کنید را به شما معرفی کنیم تا رزروی آگاهانه داشته باشید؛ پس با ما همراه شوید.

هتل‌های نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران برای سفرهای کاری
اگر قصد شما از سفر به تهران بازدید از نمایشگاه بین المللی تهران برای بررسی رقبا و افزایش کیفیت بیزنستان است و یا غرفه ای را برای ارائه کسب و کار خود تدارک دیده اید، جهت رفت و آمدی راحت می توانید یکی از هتل های نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران را برای اقامت انتخاب کنید. از میان انبوه هتل های تهران می توانید هتل پارسیان استقلال تهران، هتل پارسیان آزادی تهران و هتل پارسیان اوین تهران را برای اقامت و رفت و آمد راحت رزرو کنید. در ادامه جزئیات این هتل ها را به همراه مقدار فاصله تا نمایشگاه بین المللی تهران توضیح می دهیم.

هتل پارسیان آزادی تهران
هتل پارسیان آزادی تهران یکی از هتل های تهران است که سابقه زیادی دارد. همچنین این هتل از جمله بهترین هتل های تهران به حساب می آید که 5 ستاره طلایی دارد. این هتل در سال 1354 با نام هایت افتتاح شد؛ نهایتا در سال 1390 مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل با نمایشگاه بین المللی تهران تنها 2 کیلومتر فاصله دارد؛ یعنی از هتل پارسیان آزادی یک مسیر حدوداً 5 دقیقه ای را با خودرو باید طی کنید تا به آن برسید. این هتل دارای انواع اتاق برای سلیقه ها و ظرفیت های متفاوت است. همچنین سالن اجتماعات، سالن کنفرانس و بیزنس روم این هتل برای اجتماع های کاری بسیار مناسب است. رستوران، کافی شاپ، استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزش، ماساژ خدمات پزشکی و... از جمله امکانات ویژه هتل پارسیان آزادی تهران است.
 


هتل پارسیان استقلال تهران
از دیگر هتل های تهران است که به نمایشگاه بین المللی تهران بسیار نزدیک بوده و 5 ستاره دارد. این هتل با سابقه در سال 1341 افتتاح و در سال 1397 بازسازی شد. با رزرو هتل پارسیان استقلال می توانید در عرض 4 دقیقه با خودرو به نمایشگاه بین المللی برسید. همچون هتل پارسیان آزادی این هتل نیز دارای سالن اجتماعات، کنفرانس و بیزنس روم برای برگزاری جلسات و اجتماع های کاری است. امکانات دیگری مانند رستوران، آتلیه، مرکز خرید، زمین تنیس، استخر، سونا، جکوزی، زمین و سالن ورزش، کافی شاپ و... در این هتل برای راحتی میهمانان تدارک دیده شده است.
 


هتل پارسیان اوین تهران
هتل پارسیان اوین یکی دیگر از هتل های تهران است که فاصله کمی با نمایشگاه بین المللی تهران دارد. شما با رزرو این هتل می توانید با خودرو، 5 دقیقه از زمان خود را برای رسیدن به نمایشگاه بگذارید. این هتل در سال 1348 ساخته شد و در سال 1387 مورد بازسازی قرار گرفت. سالن کنفرانس و اجتماعات هتل پارسیان اوین آماده برگزاری مراسم های کاری شماست. رستوران پردیس و رستوران چینی هیرو جهت سرو غذاهای ایرانی و چینی در خدمت میهمانان و افراد خارج از هتل است. همچنین استخر، آرایشگاه، کافی شاپ، فروشگاه از جمله امکانات ویژه هتل اوین است که در دسترس میهمانان قرار گرفته است.
این هتل ها علاوه بر نمایشگاه به جاذبه هایی همچون محله درکه، باغ فردوس، رصد خانه زعفرانیه، موزه سینمای ایران، بوستان باغ ایرانی، پارک ژوراسیک، باغ موزه هنر ایرانی و... دسترسی خوبی دارد.
 


هتل‌هایی که برای سفرهای کاری بیش ترین رزرو را دارند
با توجه به اینکه، ممکن است شما غیر از نمایشگاه، سفرهای کاری دیگری به تهران داشته باشید؛ هتل هایی که بیشترین رزرو را در میان هتل های تهران دارند را به شما معرفی می کنیم. این هتل ها عمدتاً در مرکز و شمال تهران واقع شده اند و دسترسی خوبی به مکان های مختلف این مناطق دارند. «هتل پارسیان آزادی، هتل پارسیان استقلال، هتل پارسیان اوین و هتل هما» در شمال تهران و «هتل پرشین پلازا، هتل آتانا، هتل پارسیان کوثر، هتل پارسیان انقلاب و هتل بزرگ تهران» تقریبا در مرکز شهر تهران قرار گرفته اند که بیش ترین رزروها را برای سفرهای کاری به خود اختصاص داده اند. پیش تر با هتل پارسیان آزادی، پارسیان استقلال و هتل پارسیان اوین آشنا شدید در ادامه با جزئیات دیگر هتل های ذکر شده آشنا خواهید شد.

هتل هما تهران
هتل پنج ستاره هما از دیگر هتل های با سابقه تهران است که در سال 1352 ساخته شد. این هتل در سال 1397 بازسازی شد امکاناتی همچون دو رستوران شیک با ظرفیت 180 نفر، سالن کنفرانس/ سالن اجتماعات و بیزنس روم برای برگزاری جلسات کاری، استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ، امکانات ورزشی مانند سالن و زمین ورزش، زمین تنیس، خدمات پزشکی، کافی شاپ، مرکز خرید، فروشگاه و... در این هتل قرار دارد.

هتل پرشین پلازا تهران
از دیگر هتل های تهران که رزرو زیادی برای سفرهای کاری دارد، هتل پرشین پلازا است که در سال 1397 ساخته شد. اگر تمایل دارید با وسایل حمل و نقل عمومی به جلسه کاری خود بروید می توانید با 8 دقیقه پیاده روی به ایستگاه قطار شهری سهروردی، خواجه بدالله انصاری و شهید قدوسی برسید. این هتل زیبا دارای رستوران، سالن اجتماعات 200 نفری، کافی شاپ، جکوزی، فروشگاه، آرایشگاه، سالن بیلیارد، گیم نت و پارکینگ است.

هتل آتانا تهران
هتل آتانا نیز یکی از هتل های تهران است ک برای سفرهای کاری رزرو زیادی دارد و در سال 1398 ساخته شد. از این هتل تا ایستگاه مترو تئاتر شهر، ایستگاه میدان انقلاب، ایستگاه میدان ولیعصر و ایستگاه فردوسی 5 دقیقه فاصله دارید. رستوران، سالن کنفرانس و اجتماعات، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، کافی شاپ، سالن ورزش و... از امکانات این هتل است.

هتل پارسیان کوثر تهران
هتل پارسیان کوثر در سال 1353 ساخته و در سال 1396 بازسازی شد و یکی از هتل های پر رزرو تهران به شمار می آید. از این هتل تا ایستگاه مترو هفت تیر و ایستگاه مترو میدان ولیعصر تنها 5 دقیقه فاصله دارد. سونا، جکوزی، ماساژ، کافی شاپ، آرایشگاه، چایخانه سنتی و پارکینگ از امکانات هتل کوثر است.

هتل پارسیان انقلاب تهران
هتل چهار ستاره پارسیان انقلاب یکی از هتل های تهران است که برای سفرهای کاری مناسب بوده و تعداد زیادی رزرو دارد. این هتل سال 1397 بازسازی شده و به ایستگاه مترو فردوسی و ایستگاه میدان ولیعصر بسیار نزدیک است. رستوران سالن اجتماعات، بیزنس روم، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، آرایشگاه، کافی شاپ، سالن ورزش و... از امکانات این هتل است.

هتل بزرگ تهران
هتل چهار ستاره بزرگ تهران از جمله بهترین هتل هایی است که بیشترین رزرو را برای سفرهای کاری دارد و در سال 1394 بازسازی شد. در عرض 5 دقیقه می توانید به ایستگاه مترو میرزای شیرازی، ایستگاه شهید مفتح و ایستگاه میدان ولیعصر برسید. رستوران، سالن کنفرانس و اجتماعات، بیزنس روم، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، کافی شاپ، سالن ورزش و... از امکانات این هتل است.

به پایان معرفی بهترین هتل های تهران برای سفرهای کاری، رسیدیم. امیدواریم بتوانید به کمک این نوشتار، یکی از هتل های گفته شده را از رزرواسیون سیتا به راحتی رزرو کنید سفر کاری پربار و عالی داشته باشید. اگر از سفر به تهران و اقامت در هتل های ذکر شده خاطره ای دارید، با ما به اشتراک بگذارید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

تازه‌ها