شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸
کارگاه «برندسازی پژوهشگر و رویت‌پذیری مقالات علمی» برگزار می‌شود

کارگاه آموزشی سیزد‌همین دوره جشنواره ملی پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، با موضوع «برندسازی پژوهشگر و رویت‌پذیری مقاله‌های علمی» همزمان با هفته پژوهش برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، کارگاه آموزشی 13 دوره جشنواره ملی پژوهش و فناوری این سازمان، در دو حوزه برندسازی پژوهشگر، هویت مجازی و بهبود رویت‌پذیری و افزایش اثرگذاری مقاله‌های علمی و پژوهشی برپا می‌شود.
 
در بخش نخست از این کارگاه، آشنایی با جعبه ابزار پژوهشی و محل قرارگیری ابزارهای ایجاد هویت مجازی و برندسازی مورد بحث و نظر قرار می‌گیرد.
 
در بخش دوم از این کارگاه آموزشی نیز مقدمه‌ای بر افزایش ضریب تاثیر و رویت‌پذیری مقاله‌ها تعریف می‌شود و در ادامه اهمیت افزایش رویت‌پذیری و ضریب تاثیر تحقیقات و راهکارهای عملی برای چگونگی افزایش این ضریب‌ها حین نگارش و چگونگی هشتک‌گذاری در مقاله‌های علمی و پژوهشی برای بهتر دیده شدن اثر آموزش داده می‌شود. 
 
نادر آل ابراهیم مدرس این کارگاه آموزشی است و کارگاه‌های مذکور، سه‌شنبه 29 آذرماه از ساعت 9 تا 12 و 30 دقیقه برگزار می‌شود.
 
مهلت ثبت‌نام برای متقاضیان تا تاریخ 22 آذر تعیین شده است و علاقه‌مندان برای حضور در این کارگاه آموزشی، می‌توانند درخواست حضور را به نشانی ایمیل:  amoozeshnlai@gmail.com ارسال کنند و یا با شماره‌های: 02181625285 و 02181625231 تماس بگیرند.
 
کارگاه آموزشی «برندسازی پژوهشگر و رویت‌پذیری مقاله‌های علمی»، تلاشی برای بررسی دقیق یک اثر پژوهشی برای دیده‌شدن بهینه مقاله‌های علمی، پژوهشی، با کیفیت و همچنین چگونگی دسترس‌پذیری آن‌ها برای پژوهشگران است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها