پنجشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸
بنیاد سعدی در نمایشگاه بین‌المللی دستاوردهای پژوهشی و فناوری حضور دارد

بنیاد سعدی به‌منظور معرفی آخرین محصولات پژوهشی و فناورانه در حوزه آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان جهان، در بیست‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار حضور خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، بیست‌و‌سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار، با مشارکت دانشگاه‌ها، موسسات آموزش عالی، پژوهشگاه‌ها و مراکز پژوهشی از ۱۹ تا ۲۲ آذر ماه با شعار «پژوهش و فناوری پیشران تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌‌آفرین» در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و بنیاد سعدی نیز به عنوان نهادی علمی- پژوهشی و متولی آموزش و گسترش زبان فارسی در جهان آخرین دستاوردهای خود در این حوزه را به نمایش می‌گذارد.

شعار بنیاد سعدی در این نمایشگاه «آموزش زبان فارسی با استفاده از فناوری‌های نوین» است و در این مدت چهار روز حضور، به معرفی سامانه های مینا و چارچوب، آموزش مجازی همزمان و غیرهمزمان، سامانه جامع خرید کتاب و نرم افزارها، نرم افزارهای قابل اجرا در بستر تلفن همراه و وب و دیگر امکانات فناورانه به همراه آخرین تالیفات در حوزه آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان خواهد پرداخت.

بنیاد سعدی از تمام دوست‌داران آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان، دعوت می‌کند از غرفه این بنیاد در سالن ۲۷ از ساعت ۹ تا ۱۶ بازدید کنند.
 
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها