چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۹
ترویج ارزش‌ها و آرمان‌های بلند شهدای انقلاب اسلامی ضروری است

مدیر کل چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ترویج ارزش‌ها و آرمان‌های بلند تمام شهدای معزز انقلاب اسلامی را ضروری دانست و گفت: نباید از امر تولید و نشر این آثار از طریق کتاب و دیگر تولیدات مکتوب غافل شویم.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ علی‌اکبر ابراهیمی امروز چهارشنبه در دیدار با حسن معینیان جانباز 20 درصد و برادر شهید گرانقدر «زین‌العابدین معینیان» با تأکید بر  حفظ و ترویج ارزش‌ها و آرمان‌های بلند شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و مدافعان حرم گفت: نباید از امر تولید و نشر این آثار از طریق کتاب و دیگر تولیدات مکتوب غافل شویم.
 
مدیرکل چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد ضمن قدردانی از فعالیت‌های فرهنگی این جانباز در زمینه تالیف و تدریس و ادبیات جنگ افزود: این فعالیت‌ها ماندگار خواهد بود.
 
حسن معینیان، جانباز ۲۰ درصد، برادر شهید گرانقدر «زین‌العابدین معینیان» و راوی دفاع مقدس در این دیدار گفت: باید تمام جامعه ایثارگری خاطرات شهدا را به صورت مصاحبه و کتبی ارائه کنند چرا که نسل آینده نیازمند است.
 
وی با بیان اینکه اگر ما خاطرات و جانفشانی شهدا، جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس را به خوبی تعریف نکنیم، دشمن آنها را تحریف خواهد کرد، ادامه داد: وفیق ۹۹۲ روز حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل را دارم. پس از پایان دفاع مقدس تاکنون در مدارس، دانشگا‌ه‌ها، مساجد و پایگا‌ه‌های بسیج و مراسم‌‌های گوناگون روایتگری کرده‌ام.
 
معینیان جوانان را سرمایه عظیم و امید آینده کشور اسلامی ایران دانست و افزود: باید با رویی باز و گشاده آنان را با دین مبین اسلام، اصل ولایت مطلقه فقیه و حقایق و وقایع آشنا کنیم به طوری‌ که باور کنند مطالبی را که بیان می‌کنیم صحت دارد تا آمادگی شنیدن آن را داشته باشند.
 
حسن معینیان نویسنده کتاب کشکول و خاطرات شهدا (مردان آسمانی) هستند و دو کتاب نهضت پایدار و دوستی خاندان اهل بیت (ع) وی در دست چاپ است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها