چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹
پایگاه «نذر و اهدای کتاب» از خیرین و شهروندان برای ارسال کتاب دعوت می‌کند

پایگاه «نذر و اهدای کتاب» در جدیدترین فراخوان خود برای دعوت از خیرین و شهروندان، ۱۰۰۰ جلد کتاب به کتابخانه محمد ولی کمینه در استان گلستان ارسال می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، پایگاه نذر و اهدای کتاب در فرهنگسرای اندیشه پذیرای عموم شهروندان و خیرین است که کتاب‌های بدون استفاده خود را برای استفاده سایر هموطنان در اختیار این پایگاه قرار می‌دهند.
 
تاکنون با همکاری عموم مردم، خیرین و ناشران بیش از ۷ هزار جلد کتاب اهدایی، طی ۱۱ مرحله جمع‌آوری شده و در اختیار کتابخانه‌های مناطق محروم در سراسر کشور قرار گرفته است.
 
در جدیدترین فراخوان جمع‌آوری کتاب در این پایگاه، ۱۰۰۰ جلد کتاب در موضوعات مختلف ویژه بزرگسالان و کودکان جمع‌آوری شده است که در قالب برنامه «نذر کتاب» به کتابخانه محمد ولی کمینه در استان گلستان، شهرستان مراوه‌تپه اهدا خواهد شد.
 
همزمان با اهدای این کتاب‌ها، فراخوان جدید برای نذر و اهدای کتاب منتشر شده و از خیرین و عموم مردم دعوت می‌شود تا در این طرح خداپسندانه مشارکت کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌های اهدایی خود را به فرهنگسرای اندیشه واقع در خیابان دکتر شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان شهید منفردنیاکی ارسال کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها