چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
کتاب «مسیح در شب قدر» به زبان ترکی استانبولی منتشر می‌شود

کتاب «مسیح در شب قدر» روایتی از حضور مقام معظم رهبری در منازل شهدای ارمنی و آشوری است که قرار شده به زبان ترکی استانبولی ترجمه و منتشر شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با توجه به توافق و عقد قرارداد همکاری فیمابین نماینده مرکز ساماندهی ترجمه ونشر معارف اسلامی و علوم انسانی در  سی و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب استانبول و مدیر انتشارات قلندر کشور ترکیه؛ به عنوان یکی از ناشران معتبر آن کشور در حوزه چاپ و نشر کتاب در موضوعات: دینی، مذهبی، مقاومت و فرهنگی، کتاب "مسیح در شب قدر" توسط ناشر یاد شده به زبان ترکی استانبولی ترجمه و با شابک آن منتشر خواهد شد.

کتاب "مسیح در شب قدر" گزارشی مصور از حضور حضرت آیت‌الله سید علی خامنه‌ای؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در منازل شهدای ارمنی و آشوری از سال 1363 تا 1389 در دوران ریاست جمهوری و رهبری ایشان است. دیدارهایی متفاوت که می‌تواند هر خواننده‌ای را به خود جذب کند.

   روایت اتفاقات پیش آمده در این دیدارها در قالب داستانی و با استفاده از راویای متفاوت برای هر داستان در کنار بهره‌گیری از عکس‌هایی جذاب و دیدنی برای هر بخش، توانسته اثری متفاوت را در حوزه خاطره نگاری روانه بازار نشر کند. علاوه بر این، گردآورندگان اثر در هر داستان نکاتی زیبا درباره شهید، خاطرات و نحوه شهادتش آورده‌اند که باعث می‌شود خوانندگان آن بیشتر با قهرمانان کشورشان آشنا شوند.

این اثر را موسسه فرهنگی ایمان جهادی یا همان انتشارات صهبا در 546 صفحه منتشر کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها