دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۳
از طرح‌های فاخر و جشنواره‌های شاخص شهرستانی حمایت خواهیم کرد

سید‌محمود اسلامی در نشست شورای اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: از طرح‌های فاخر و جشنواره‌های شاخص شهرستانی حمایت خواهیم کرد تا به صورت شایسته‌ای برگزار شوند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، سیدمحمود اسلامی، در این نشست که در تالار خاقانی خانه فرهنگ تبریز و با حضور جمعی از مدیران شهرستانی و ستادی و همچنین همکاران اداره کل برگزار شد، گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از آغاز به کار دولت سیزدهم اقداماتی را در حوزه‌های مختلف ازجمله معیشت و حقوق کارمندان انجام داده و 35 درصد افزایش حقوق را اعمال کرده است و بر اعمال 15 درصد دیگر نیز اهتمام جدی دارد.
 
وی همچنین با اشاره به حمایت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اصحاب فرهنگ و هنر، افزود: در پیش از آغاز به کار دولت حدود 40 هزار نفر عضو صندوق اعتباری هنر بودند که این رقم در حال حاضر به بیش از 79 هزار نفر ارتقاء‌ یافته و فرآیند عضویت در این صندوق نیز تسهیل شده است.
 
اسلامی گفت: از طرح‌های فاخر و جشنواره‌های شاخص شهرستانی حمایت خواهیم کرد تا به صورت شایسته‌ای برگزار شوند.
 
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهور ادامه داد: بر اساس مصوبات این سفرها اعتبار مصوب استان ها به طور مستمر پیگیری می‌شود و با دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعتبارات مقبره‌الشعرا نیز در حال پیگیری است و صبح امروز جلسه‌ای در این راستا با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی و شهردار تبریز برگزار کردیم.
 
اسلامی همچنین گفت: پروژه تالار مرکزی تبریز نیز جزو بازدیدهای سفر امروز بود که گزارش آن را به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت ارائه دستور ارائه خواهیم داد.
 
در این نشست چند تن از نمایندگان مناطق شهرستان‌ها و روسای ستادی اداره کل به ارائه برخی مسائل مرتبط اداری در حوزه فرهنگ و هنر پرداختند و در ادامه از کارمندان بازنشسته اداره کل تجلیل شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها