جمعه ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹
«جایزه سال میرزا» به بهروز افخمی اهدا شد

همزمان با اجلاسیه پایانی کنگره میرزا کوچک خان که با حضور وزیر فرهنگ در تالار مرکزی رشت برگزار شد، «جایزه سال میرزا» به بهروز افخمی برای ساخت سریال میرزا کوچک خان که بیشترین نقش را در ماندگاری نهضت جنگل با بهره‌گیری از ابزار هنر داشت، اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اجلاسیه پایانی کنگره بین المللی میرزاکوچک خان ظهر امروز پنج‌شنبه، ۱۰ آذرماه با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار مرکزی رشت برگزار شد

بنا بر این گزارش کنگره بین‌المللی میرزا کوچک خان در ایستگاه پایانی خود شاهد اهدای جایزه سال میرزا بود که این جایزه به پاس تلاش‌های بهروز افخمی در ساخت سریال میرزا کوچک خان که بیشترین نقش را در ماندگاری نهضت جنگل با بهره‌گیری از ابزار هنر داشت، اهدا شد.

همچنین محمد میرزمانی نیز به واسطه ساخت آهنگ «میرزا» به عنوان تیتراژ سریال میرزا کوچک خان، جایزه چهره ماندگار و خدوم کنگره بین المللی میرزا را از آن خود کرد.

در ادامه این مراسم از کنگرانی به پاس ساخت تندیس میرزا که در خانه میرزا نصب می شود، تقدیر شد و تمبر یادبود میرزاکوچک خان رونمایی شد.

گفتنی است، طی روزهای گذشته رونمایی از ۴۰ عنوان تولیدات هنری و رسانه‌ای، برگزاری همایش علمی کنگره شهید میرزا کوچک، اختتامیه جشنواره ملی سرود آوای جنگل، حضور بر مزار شهید میرزاکوچک در سلیمانداراب و افتتاح تئاتر شهر (مجموعه سردار جنگل رشت) برخی از برنامه‌های اجرا شده یا در دست اجرا است. پیش از این نیز دو اجلاسیه در تهران و قم در قالب کنگره بین المللی میرزا کوچک برگزار شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها