جمعه ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۱
1500 جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی لرستان اهدا شد

با هدف کمک به تأمین منابع جدید برای کتابخانه‌های عمومی، 1500 جلد کتاب از سوی دانشگاه لرستان به کتابخانه‌های عمومی لرستان اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در لرستان، با هدف کمک به ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و تامین منابع جدید برای کتابخانه‌های عمومی، از سوی دانشگاه لرستان  حدود 1500 جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی استان اهدا شد.

کتاب‌های اهدا شده با موضوعات مختلف به‌ویژه در حوزه ادبیات بومی لرستان بوده که می‌تواند به غنی‌سازی مخازن کتابخانه‌های عمومی استان کمک کند.

این مرسوله کتاب اهدایی پس از تایید از سوی کارشناس مربوطه برای استفاده علاقه‌مندان در قفسه کتابخانه‌های عمومی قرار می‌گیرد. کتاب‌های اهدایی دانشگاه لرستان پس از تایید و استعلام و ثبت در سامانه، بر اساس نیاز به کتابخانه‌های عمومی مختلف شهرستان‌های استان لرستان ارسال می‌شود تا اعضا و علاقه‌مندان بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.

همچنین سازمان‌ها، مردم و خیرین می‌توانند با مراجعه به نزدیک‌ترین کتابخانه عمومی، کتاب‌های مطالعه شده خود را برای استفاده اعضا و عموم مردم به کتابخانه‌ها هدیه کنند. کتابخانه ملی پیش از این نیز در چند نوبت، کتاب به کتابخانه‌های عمومی استان لرستان اهدا کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها