پنجشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹
«کرانه‌های مکران دروازه ورود به اقیانوس هند» بررسی می‌شود

کتاب «کرانه‌های مکران دروازه ورود به اقیانوس هند» شنبه ( ۱۲آذر ماه ‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭۱۴۰۱‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬) در خانه کتاب و ادبیات ایران نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، نشست نقد و بررسی کتاب «کرانه‌های مکران دروازه ورود به اقیانوس هند» با همکاری خانه کتاب و ادبیات ایران و معاونت علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعات ارتش جمهوری اسلامی ایران شنبه (دوازدهم آذر ماه ‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭۱۴۰۱‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬) برگزار می‌شود. 

در این نشست ایرج افشار(سیستانی) و امیر حسین صیرفی زاده حضور دارند و درباره کتاب «کرانه‌های مکران دروازه ورود به اقیانوس هند»  سخنرنی می‌کنند. 

لازم به ذکر است نشست نقد و بررسی کتاب «کرانه‌های مکران دروازه ورود به اقیانوس هند» به صورت زنده از آپارات خانه کتاب و ادبیات ایران به نشانی  پخش می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند شنبه ( ۱۲آذر ماه ‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭۱۴۰۱‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬)  ساعت ۸ صبح به سرای کتاب خانه کتاب و ادبیات ایران به نشانی خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان فلسطین و شهید برادران مظفرجنوبی، پلاک ۱۰۸۰، طبقه منهای یک مراجعه کنند.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها