سه‌شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۹
«دوباره فردوس» به چاپ دوم رسید

کتاب «دوباره فردوس» روایت حضور رهبری انقلاب در منطقه فردوس، به چاپ دوم رسید.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، این کتاب، به قلم آقای سید علیرضا مهرداد، روایتی از اولین اردوی جهادی جوانان انقلابی در شهریور 1347 است و برای اولین بار، خاطرات منتشر نشده از رهبر معظم انقلاب در موضوع حضور ایشان در زلزله فردوس در این کتاب ۲۴۰ صفحه‌ای گنجانده شده است.

کتاب «دوباره فردوس» پس از مصاحبه با بازماندگان زلزله مهیب فردوس و گروه‌های امدادی روحانیونی که در آن زمان حضور داشتند، به رشته تحریر درآمده و تدوین این کتاب حدود چهار سال زمان برده است. این کتاب روایت یک افتخار گمشده و یک گنجینه‌ی تمام نشدنی در تاریخ فردوس و سال 47 است که در این سالها از آن غفلت شده بود.

گفتنی‌ست، سیزدهم شهریورماه سال ۱۳۴۷ زمانی که شهرستان فردوس در خراسان زلزله هفت ریشتری را تجربه کرد و ۲۰ هزار جانباخته به همراه داشت، رهبر معظم انقلاب که آن زمان تنها 29 سال داشتند، به عنوان یک روحانی مردمی و دغدغه‌مند، پس از اطلاع از وقوع زلزله، طی حضوری ۲ماهه در این شهر ضمن جمع‌آوری کمک‌های مختلف مردمی، پایگاه امداد روحانیت را ایجاد کردند و اقدامات مهمی را در خدمت‌رسانی به مردم زلزله‌زده فردوس سامان دادند.


این اثر توسط انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای منتشر شده و در حال حاضر چاپ دوم آن روانه‌ی بازار نشر شده است.

علاقمندان می‌توانند برای تهیه‌ی این کتاب به کتابفروشی‌های سراسر کشور یا به پایگاه اینترنتی انتشارات به آدرس www.khameneibook.ir  مراجعه نمایید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها