دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
پروژه‌های فرهنگی و اجتماعی در اولویت قرار داده شود

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران خواستار در اولویت قراردادن پروژه‌های فرهنگی و اجتماعی در مناطق مختلف تهران بر اساس پیشرفت فیزیکی و ریالی پروژه‌ها شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، هفتاد و دومین جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با حضور اعضای کمیسیون و شهرداران مناطق 8 و 16 شهرداری تهران و معاونان فرهنگی و برنامه‌ریزی این مناطق تشکیل شد.

در این جلسه عملکرد برنامه و بودجه مصوب 1401 شهرداری‌های مناطق 8 و 16 مورد بررسی قرار گرفت. در جریان این نشست، نرگس معدنی پور، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران از شهرداران حاضر در این جلسه خواست تا پروژه های فرهنگی و اجتماعی در اولویت فعالیت‌ها قرار گیرد.

وی گفت: حوزه عمران در مناطق باید پروژه های فرهنگی و اجتماعی را به سرانجام برسانند تا از این طریق خللی به عملکرد معاونت اجتماعی وارد نشود؛ ضرورت دارد تا پیشرفت فیزیکی و ریالی پروژه‌ها در حوزه فرهنگی و اجتماعی در سطح مناطق تقویت شود.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی دچار فرسودگی شده‌اند، گفت: ما با یکسری مراکز فرسوده رو به‌رو هستیم منتهی همه را نمی‌توانیم طی یکسال رسیدگی و اصلاح کنیم لذا ضرورت دارد بر اساس اولویت رسیدگی لازم صورت گیرد.

وی در پایان گفت: تمام زیرساخت‌های مناطق همگی فرهنگی، هنری، اجتماعی و ورزشی هستند بنابراین از شهرداران مناطق توقع داریم که اهتمام بیشتری نسبت به این زیرساخت‌ها داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها