دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲
همایش «میراث باستان‌شناختی و بازخوانی هویت ملی ایرانی» برگزار می‌شود

همایش میراث باستان‌شناختی و بازخوانی هویت ملی ایرانی، از نگاه غربی، از نگاه ایرانی به دبیری علمی دکتر سیروس نصراله‌زاده و دبیری اجرایی دکتر شاهین آریامنش در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، همایش میراث باستان‌شناختی و بازخوانی هویت ملی ایرانی، از نگاه غربی، از نگاه ایرانی به دبیری علمی دکتر سیروس نصراله‌زاده و دبیری اجرایی دکتر شاهین آریامنش روز شنبه 19 آذرماه 1401 از ساعت 9 تا 18 در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می‌شود.

پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی با مشارکت پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری با هدف پرداختن به پیشینه شرق‌شناسی و آغاز کاوش‌های باستان‌شناسی در ایران و نیز پاسداری و فرهنگ‌سازی برای حفظ این میراث باستان‌شناختی و جلوگیری از رنگ‌باختن این گوهر درخشان، همایش میراث باستان‌شناختی و بازخوانی هویت ملی ایرانی، از نگاه غربی، از نگاه ایرانی را برگزار می‌کند.

در این همایش 42 سخنرانی در 3 سالن در زمینه میراث باستان‌شناختی و هویت ملی و باستان‌شناسی و تاریخ و فرهنگ ایران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند به‌صورت حضوری و مجازی در این همایش شرکت کنند.
فهرست برنامه سخنرانی‌ها و پیوند ورود به همایش در ادامه آمده است.

سالن تمدن

پیوند ورود به همایش: https://webinar.ihcs.ac.ir/b/ihc-txf-ogf-4ma
سالن حکمت
پیوند ورود به همایش:  https://webinar.ihcs.ac.ir/b/ihc-qch-89r-zsf
سالن ادب
پیوند ورود به همایش: https://webinar.ihcs.ac.ir/b/ihc-3gz-7ae-u9x

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها