یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰
«روزهای پیام‌بری» به رادیو ایران رسید

کتاب «روزهای پیام‌بری» نوشته روح‌الله شریفی در قسمت جدید برنامه تالار آیینه معرفی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، سعید مبشری، تهیه‌كننده برنامه «تالار آیینه» بیان كرد: یکشنبه، ششم آذر ماه، كتاب «روزهای پیام‌بری» نوشته روح‌الله شریفی در رادیو ایران معرفی می‌شود.

وی ادامه داد: این کتاب روایت زندگی غلامحسن حدادزادگان، کارمند بنیاد شهید شهر قزوین، راننده آمبولانس پیکر شهدا و پیام‌رسان شهادت تعدادی از شهدای قزوین به خانواده‌هایشان است. عده‌ای می‌گویند که خبر شهادت هزار شهید را رسانده، عده‌ای دیگر می‌گویند بیش از صد خانواده نبوده اما وی یکی از سخت‌ترین کارهای ممکن در مواجهه با خانواده شهدا را برعهده گرفته است.

وی تصریح کرد: ماجراهای حداد زادگان با جنازه‌ها گاه غمناک و گاهی خنده‌داراست. مشخص نیست وی چگونه توانسته آن را از خاطرات بگیرد و  به شیوه‌ای شیرین و به یادماندنی برای دیگران تعریف کند. خاطرات حدادزادگان مثل یک قالی گران قیمت است که به خاطر گذشت سال‌ها و انبوه آلام، بخشی از طرح اصلی‌اش از بین رفته که نیاز به رفوگری از روی نقشه قالی به مدد عکس‌ها، مصاحبه با دوستان، خانواده شهدا و تخیل و رنگ آمیزی صحنه‌ها و موقعیت‌ها داشت.

کتاب «روزهای پیام‌بری» در چهار فصل شامل ماشین داماد، در برابر امواج، روزهای پیام‌بری و شهر باران و ۴۳ بخش نوشته شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برنامه «تالار آیینه» را با اجرای شهاب شهرزاد یكشنبه‌ها و سه‌شنبه‌ها ساعت ۲۲ از رادیو ایران بشنوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها