یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳
آغاز پنجاه‌و‌دومین دوره جشنواره رشد با حضور وزیر آموزش و پرورش

پنجاه‌‌ودومین دوره جشنواره فیلم رشد، با سخنرانی وزیر آموزش و پرورش و معرفی هیات داوران در مدرسه تاریخی دارالفنون افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، صادق یزدانی، دبیر پنجاه و دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی رشد با اعلام این خبرعنوان کرد: در این مراسم زنگ آغاز جشنواره به دست یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش به صدا درمی‌آید.

وی ادامه داد: معرفی اعضای هیات داوران ، سخنرانی ریيس شورای سياست‌گذاری جشنواره و سخنرانی وزیر آموزش و پرورش از جمله برنامه‌های افتتاحیه خواهد بود.

دبیر پنجاه و دومین دوره جشنواره فیلم رشد درباره تمایزهای این دوره با دوره‌های پیشین عنوان کرد: امسال دو بخش فیلمنامه و وب‌سری برای حمایت از فیلمنامه‌های آموزشی و آثار دنباله‌دار آموزشی که در بستر اینترنت منتشر می‌شود، ایجاد شده است.

یزدانی به ارسال 3460 فیلم به دبیرخانه جشنواره اشاره کرد و ادامه داد: هیات‌های انتخاب، آثار برتر ارسالی را برگزیده‌اند و برنامه اکران این آثار در حال تدوین است.

افتتاحیه پنجاه ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی رشد، فردا، هفتم آذر از ساعت 10 تا 12 در مدرسه دارالفنون برگزار می‌شود و این جشنواره تا 13 آذر در مجتمع فرهنگی سینما فلسطین برپا خواهد بود.
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها