شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴
توجه ویژه به مراکز، محور اصلی برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری‌ها در کانون

مدیرعامل کانون در سفر یک روزه خود به تبریز ضمن حضور در آیین پایانی جشنواره قصه‌گویی منطقه یک، در نشستی با جمعی از مربیان و اعضای مراکز کانون گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، در این نشست که سه ساعت به طول انجامید حامد علامتی ضمن شنیدن صحبت‌ها و نظرهای اعضا، مربیان و همکاران ستادی، برنامه‌ها و فعالیت‌های آینده کانون را تشریح و به سوال‌های شرکت‌کنندگان در مورد مسائل مختلف فرهنگی، اداری و مالی کانون پاسخ داد.

مدیرعامل کانون در این دیدار صمیمی با اشاره به اهمیت و جایگاه عضو و مربی در ساختار فعالیت‌های کانون تاکید کرد: توجه ویژه به مراکز، محور اصلی برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌ها در توسعه فعالیت‌های کانون است.

علامتی در عین حال تصریح کرد: توجه به وضعیت معیشتی همکاران نیز اولویت اصلی بوده و علاوه بر اقدام‌هایی که تاکنون صورت پذیرفته، اقدام‌های خوب دیگری نیز در تداوم این موضوع و بهبود وضعیت معیشتی کارکنان انجام خواهد شد. 

وی با تاکید بر اصل تعیین زمان برای اجرای تصمیم‌های کلان متخذه، تاکید کرد برای هر یک از تصمیم‌های مهم زمان‌بندی خاصی مد نظر داریم که با کمک الهی و همت همکاران محقق و انشاالله کانون با قدرت، قوت و نشاط بیشتر فعالیت‌ها و برنامه‌های خود را تداوم خواهد بخشید. 


تشریح فرآیند ساماندهی نیروهای قراردادی و تبدیل وضعیت مربیان پاره‌وقت از دیگر مواردی بود که در این نشست سه ساعته مطرح شد و مدیرعامل کانون نیز به سوال‌های مربیان و همکاران ستادی پاسخ داد.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری نیز در این نشست با اشاره به اجرای فرآیند جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی تاکید کرد: اجرای این جشنواره در سطحی گسترده در سال جاری نشان داد که کانون نه تنها منفعل نیست بلکه با همت و تلاش بیشتر به مسیر خود ادامه می‌دهد.

محمود مروج تاثیرهای برون سازمانی و افزایش تعامل‌های کانون با نهادها و سازمان‌های مختلف را از جمله دستاوردهای این جشنواره عنوان کرد.

این نشست روز پنجشنبه ۳ آذر ۱۴۰۱ در محل کانون پرورش فکری شهر تبریز برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها